BigJackW Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei Jeg har et lite problem P: Jeg har akkurat fått meg nye pc deler. Og på det hovedkortet jeg har så er den en 24-pins strømkontakt, og psu'en som jeg har, er det bare 20-pins kontakt på. Og nå har det seg sånn at jeg ikke får min nye strømforsyning før til jul Jeg har en 300w psu liggende, med 24-pins. Derfor så lurer jeg på om hvordan jeg paralellkobler de to. Er det fra "PSU ON" (grønn) og "jord" (svart) ? I så fall, er det en ledning fra grønn til den andre grønne på 300w'en, og fra svart til svart på 300w'en eller har jeg missforstått ? Lenke til kommentar
ZeGaL Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Alle jordpunktene på samme leder. Den ene fargen (bortsett fra jord) til den samme fargen på den andre strømforsyningen. Den andre til den andre... Håper du skjønner! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Du mente slik: ? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 bumpetib ump Setter pris på at noen svare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå