CaNaBiS Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 jeg har et problem!!! :sad: Jeg prøver å rippe Mission to Mars! (jaja.. bare flire), men etter att jeg har brukt CladDVD for å decryptere VOB filan, så skal jeg bruke daRippak... Når jeg trykker Start Ripp eller nokka sont så kommer det opp et DOS vindu! men så kommer det opp et lite vindu, der det står nokken tall! etter 3 tima trykte jeg på X i det lille vinduet. da stod det nokka om att den ikkje klarte å lese VOB filn! =( Å så fikk jeg bare LYD! =( ________ Nokken som kan hjelpe meg??? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Vell jeg bruker Flask jeg. (Meget god kvalitet og mange muligheter) Rip den inn Regn ut Bitrate med Bitrate Calculator Opne en IFO fil i FLask. Velg Kodek (DivX 5.02 2pass encoding er klart best ,men litt vanskelig i starten) Velg Audio Kodek. (Bruker selv Mp3PRO 128kps) Så velger du oppløsning og sånne ting. Så velger du hvor filen skal lagres. Så klikker du ENcode Elns. (Tar rimelig lang tid da) Er ikke så god til og forklare jeg da :sad: http://www.divx-digest.com/ <-- Der finner du mange bra TutorialsProgz. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Eller du kan bruke GordianKnot :smile: Har aldri kommet over en filme jeg ikke har klart å rippe, og det har blitt en del filmer det siste året... Sjekk ut guiden(e) på http://www.doom9.org den er veldig god! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Gordian knot er den beste programmet til å rippe dvd til divx. mye mye bedre program enn mange andre ut på markedet! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 Takk Takk!! det proget va Synnsjukt bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå