toerklev Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har en litt gammel laptop som funker helt fint, men som ikke har usb 2.0, og jeg lurer på om det finnes noe, som jeg kan kjøpe for å gjøre det om til usb 2.0 `? går litt tregt å laste over musikk til ipod Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 du kan jo kjøpe en slik: https://prisguiden.no/product.php?productId=56035 Musa Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Prisguiden: PCMCIA USB 2.0 Lenke til kommentar
toerklev Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Prisguiden: PCMCIA USB 2.0 7204023[/snapback] hehe., ja, men så har jeg ikke en sånn port heller.. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvilken laptop har du? Lenke til kommentar
toerklev Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Hvilken laptop har du? 7204566[/snapback] jeg har en Packard Bell Easy noteR4624 Lenke til kommentar
lasr Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Packard Bell Easynote R4624 har iht spec 3xUSB 2.0 porter. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Bare pass på at du har drivere på datan , hvis du mener det går for sakte og at det går over usb 1. Desutten har nok datan din pcmcia port, det hadde maskina mi fra 96 og :!: Lenke til kommentar
toerklev Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Bare pass på at du har drivere på datan , hvis du mener det går for sakte og at det går over usb 1. Desutten har nok datan din pcmcia port, det hadde maskina mi fra 96 og :!: 7204714[/snapback] ja, jeg vet. men jeg har ikke det. vet åssen det ser ut liksom, og det er ingen på pc`n Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) hehe., ja, men så har jeg ikke en sånn port heller.. 7204207[/snapback] Jo det har du, på venstre side av PCen. Ta en titt på bildet på denne siden hos Packard Bell (punkt G). Enten er det et fjærbelastet deksel som vipper inn når du trykker på det eller så er det et "dummykort" du må ta ut. Trykk på den lille knappen ved siden av porten så spretter den ut og trykk en gang til så kommer "dummykortet" ut. Ta vekk "dummykortet. Trykk knappen inn igjen uten kort i slot'en så den ikke stikker på utsiden. Nå kan du sette inn et PCMCIA også kalt PC-Card i slot'en. Endret 2. november 2006 av Pengu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå