Howard Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 OCZ utvider utvalget av strømforsyninger med en ny toppmodell i GameXStream-serien. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det interessante er jo hvor mye den har på 12V, jeg klarte ikke helt å finne ut hvor mye det var på hjemmesidene til OCZ, var noen fells tech-spechs for alle PSUene i seriene, men ikke for denne spesifikt. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ohh.... Den ville jeg likt å sett til test! *ønske* Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 er også spent på støynivået de tidligere modstreamene var omtrent lydløse, og powerstreamene skulle være bortimot lydløse de også i følge bl.a snekker'n Lenke til kommentar
spetter Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Skal bli spennende å se hvordan denne modellen tar seg. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Har den nå. Ver ikke hva jeg skal teste da men skal fyre opp Firekjerne 2,9 pc 10.000 ram 8800XXX skjermkort 5,3TB med disker masse vifter og annen snacks. Tipper det fort blir en 1200w når sli skal settes inn. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Leit at det "bare" er 2xPCIe, 2x8800GTX trenger jo 4, og overganger blir bare meningsløst når en betaler så mye for et PSU...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå