ritz00 Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hei! har dette kortet men får ikke til fjernkontrollen... det er batteri også i den. har okså testet annet batteri. den virker ikke i det hele tatt... bruker orginal programmet til kortet... noen med samme problemet??? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hei! Hvor kjøpte du det? Jeg vil ha det, men ser det ikke i noen norsk webshop.. Forresten, er bildekvaliteten bra..? Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 kjøpte det på http://www.databutikken.com/no ja jeg vil si det er ganske god billed kvalitet på kortet men jeg sliter med fjernkontrollen.... Lenke til kommentar
sheedy Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 kan ikke hjelpe deg, men er nyfiken på kortet. kor stor oppløsning får du i opptak? du sier god kvalitet, dvs.? Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 jeg kan ta opp i både DVD,1/2 DVD, 1/4DVD, SVCD, VCD, MPEG,1/4Mpeg. dette blir ganske bra oppløsning men det tar plass. derfor trenger jeg ett godt program som lager mpeg om til avi. noen som vet om noen freeware program??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå