Prikketekoffert Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kjæresten min har en venninne. Hun ringer han i fylla og ebr han komme bort til henne mitt på natta. Når hun har fest flørter hun med han, og setter seg på fanget hans "for å gjøre han hun er interessert i sjalu" som hun sier. Hun sier hun er ensom og trenger trøst, og spør om han vil komme bort og ta noen øl med henne. Hun sier hun skal på fylla, og vil at han skal sove hos henne så hun har selskap. Dette plager meg noe så grasalt! Nå har det seg sånn at de er ikke sånn veldig nære venner, og jeg synes det virker som hennes hensikter er temmelig tydelige! Kan hun ikke holde seg unna kjæresten min? Han er forøvrig ikke interessert i å ha noe kontakt med henne lenger, og har slettet henne på msn. Han har ikke nummeret hennes på mobilen sin. MEN... hun fortsetter å sende han meldinger! Skal jeg lissom godta det? Nå er jeg en veldig sjalu person, noe jeg ikke er stolt av, men ærlig talt, hva skal man godta? Jeg stoler på kjæresten min, det har ingenting md det å gjøre, jeg liker bare ikek tanken på henne. Hva hadde dere gjort? Overreagerer jeg? :/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Om jeg hadde en dame som var sånn uten å skjønne at det faktisk er feil, så hadde jeg sagt 1 ord. Hadebra Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Om jeg hadde en dame som var sånn uten å skjønne at det faktisk er feil, så hadde jeg sagt 1 ord. Hadebra 7203786[/snapback] du mener om hun hadde vært din dame lissom? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva med å få han til å ta det opp med hun? Det er jo ubehagelig for han også, når hun vet godt at han er opptatt (med en kjeeempesøt jente ). Hvis han sier at hun må gi seg kanskje hun endelig tar hintet Jeg skjønner forøvrig godt at du blir frustrert. Jeg hadde reagert på akkurat samme måten, og som du sier har det ikke noe med at jeg ikke stoler på eventuell kjæresten. Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Hva med å få han til å ta det opp med hun? Det er jo ubehagelig for han også, når hun vet godt at han er opptatt (med en kjeeempesøt jente ).Hvis han sier at hun må gi seg kanskje hun endelig tar hintet Jeg skjønner forøvrig godt at du blir frustrert. Jeg hadde reagert på akkurat samme måten, og som du sier har det ikke noe med at jeg ikke stoler på eventuell kjæresten. 7203798[/snapback] Ja... men hva skal han si lissom? tror han synes hele situasjonen er litt vrien.. hun sendte han en melding, men siden ahn ikke hadde nummeret hennes, så han ikke hvem den var fra, og sendte tilbake "hvem er du?". Da hun så skrev hvem hun var, gadd han ikke svare mer. Tar hun ikke det hintet lissom? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Prikketekoffert. Jeg liker ikke å være den negative (Jo jeg gjør det). Men det virker jo som hu nermest har interesse for fyren ? Har dette fallt deg inn ? Jeg hadde ikke gjort stopper for det på grunn av sjalusi, men på grunn av at det er feil av prinsipp. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ja... men hva skal han si lissom? tror han synes hele situasjonen er litt vrien.. hun sendte han en melding, men siden ahn ikke hadde nummeret hennes, så han ikke hvem den var fra, og sendte tilbake "hvem er du?". Da hun så skrev hvem hun var, gadd han ikke svare mer. Tar hun ikke det hintet lissom? 7203818[/snapback] Tydeligvis ikke, og da må man få det inn med tskje. Det er bedre at man tar det opp skikkelig og blir ferdig med det, enn at man skal gå rundt og tenke på det hele tiden. Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Prikketekoffert. Jeg liker ikke å være den negative (Jo jeg gjør det). Men det virker jo som hu nermest har interesse for fyren ? Har dette fallt deg inn ? Jeg hadde ikke gjort stopper for det på grunn av sjalusi, men på grunn av at det er feil av prinsipp. 7203828[/snapback] Takk. så det er ikke bare jeg som tror hun faktisk er ute etter han? Ikke at noen har sagt noe annet,men noenganger føler jeg meg bare litt paranoid. Okey, så jeg kan være dte til tiden, men denne gangen har jeg rett! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg skal komme med et dårlig forslag (som vanlig). Hva med å foreslå en pause på 14 dager ? Bare for å se hvordan hu skulle reagere etter de 14 dagene. Ja det er frekt, men noen ganger kreves det. Går det rette veien så er det jo bare med på å styrke forholdet. Går det feil veien er du trist i noen måneder men oppdager fort at det var til ditt eget beste Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg skal komme med et dårlig forslag (som vanlig). Hva med å foreslå en pause på 14 dager ? Bare for å se hvordan hu skulle reagere etter de 14 dagene. Ja det er frekt, men noen ganger kreves det. Går det rette veien så er det jo bare med på å styrke forholdet. Går det feil veien er du trist i noen måneder men oppdager fort at det var til ditt eget beste 7203878[/snapback] vel, jeg er enig med deg.. det var et dårlig forslag.. jeg ser jo poenget, men hvorfor skal VI ta pause fordi HUN er teit? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Neppe: Prikketekoffert er jente..? Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Bare for å få det inn med t-skje for min egen del..når hun flørter med han og vil at han skal overnatte osv osv,gjør han dette da? Drar han bort til henne og holder henne med selskap og flørter tilbake på fest? Det burde være en enkel fiks. Hvis han nå ikke er så teit at han faktisk gjør alt dette men ikke tar tlf når hun ringer eller lar henne sitte på fanget,burde hun gå lei ganske snart. Bare for han å si nei på hennes ensomme forespørsler og heller si at han skal være sammens med fruen. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvis han ikke bryr seg en gang, så må hun da være totalt brødhau! Jeg hadde ikke orket å ha venner som ikke kan respektere meg og kjæresten.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nei, man skal ikke godta det, og jeg syns jo kjæresten din har reagert riktig ved å prøve å kutte henne ut, altså slette nr. hennes og blokke henne fra msn. Og hvis han i tillegg ikke finner på ting med henne eller gir respons, så gir hun seg sikkert etter hvert. Men ja, syns jo det er litt tragisk at hun holder på sånn som hun gjør. Men er hun interessert i ham så er det kanskje vanskelig for henne å la være..? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) forstår frustrasjonen din.. Du bør reagere, men ikke rett frustrasjonen din mot kjæresten din.. Dét er den største feilen du kan gjøre (dersom jeg har forstått situasjonen riktig). Kjæresten min hadde det likedan når jeg og hun ble sammen.. Jeg hadde ikke lyst til å ha noen som helst kontakt med jævla innpåslitne idiotkjerringa, men klarte heller ikke å si "hold deg unna meg, din jævla innpåslitne idiotkjerring" (jeg klarer ikke skrive sånne ting når jeg vet folk blir såra), så jeg lot kjæresten ta seg av dét. "ta mobilen, jeg driter i hva du skriver, bare fiks det".. hu skreiv ikke idiotkjerring eller noe, men jeg har hvertfall ikke mer kontakt med henne (idiotkjerringa)..hehe Så her er det én ting som gjelder, og det er å være direkte. Fordi sannsynligvis er plageånden din en sosialt tilbakestående tufs som ikke tar et hint. Kanskje ikke si at hun er ei drittkjerring, men heller at kjæresten din sier til henne at han ikke vil ha noe med henne å gjøre.. for eksempel.. LYKKE TIL!! ps: Det å lagre nummeret hennes som "hu gærne drittkjerringa" på mobilen kan også lette på stemningen deg og kjæresten din imellom hehe Endret 2. november 2006 av Melkekartong Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Neppe: Prikketekoffert er jente..? 7204000[/snapback] SÅ KJAPP ER JEG Kommer du fram til noe konkret ? Lenke til kommentar
Prikketekoffert Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Først og fremst, ja jeg er jente! Super-E: Nei.. han dro til henne to ganger i begynnelsen av forholdet vårt (men han sov ikke der, og ingenting skjedde annet enn at hun spurte om hun kunne sitte på fanget hans for å gjøre en annen sjalu..), men etter at jeg sa hva jeg synes, og hun har begynt å mase mer og mer, har han ikke hatt noe kontakt med henne. Mirann: Ja, hun er et brødhue..et brødhue som bor 5min unna han, desverre..og derfor møter han på henne en del ufrivillig.. blææ.. Juliess: Ja, jeg synes han har reagert riktig, i allefall nå. Han var litt treig i begynenlsen, virka ikke som hans skjønte hva hun drev med. Melkekartong: jeg prøver så godt jeg kan å ikkela det gå utover kjæresten min, men er nok litt sur, for dte tok tid før han innså at hun faktisk gkk for langt.. skal forresten lagre henne som "patetisk drittkjerring!" hehe! Neppe: Har kommet frem til at jeg bare skal drite i henne. hvis hun kontakter han mer, skriver en melding med "heeeei! driver du med da?? stor klem! :)" for eksempel, kanskej jeg bare skal svare for han? "hei, Knut er sammen med meg han nå! jeg er forresten kjæresten hans, hvis du ikke hat fått med deg det.." hvis hun ikek tar det hintet lyder neste melding sånn: "Hold deg unna kjæresten min, han er opptatt!! " Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvis hun en dag våkner med et avskåret hestehode (*) liggende i beinenden av senga, da tenker jeg hun tar hintet. (*) Det er fullt mulig å bruke noe annet ekkelt. Ikke alle har tilgang på hestehoder sånn i et knipetak .... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvis hun en dag våkner med et avskåret hestehode (*) liggende i beinenden av senga, da tenker jeg hun tar hintet. (*) Det er fullt mulig å bruke noe annet ekkelt. Ikke alle har tilgang på hestehoder sånn i et knipetak .... 7210753[/snapback] *Riste oppgitt på hodet* Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Han kjæresten din er han som må gi signalet. Og det har han tydeligvis gjort også. Jeg tror du bare skal ta det rolig. Du utretter mer enn tusen krangler ved å vise deg fra en avbalansert side. Når du viser/sier til han at du stoler på han, så forteller du han også litt i underbevisstheten hans hva han har og hva han bør gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå