Gå til innhold

Er du fotogen ?

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg ser alltid unaturlig ut på bilder. Jeg har regulering, så har aldri åpen munn på bildet. Prøver å ikke smile for mye, men å være litt "overlegen" på bilder... funker ikke bra!

(Ja, jeg har stått foran speilet og prøvd. Der ser det bedre ut enn det blir på bilder :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg legger på meg 5 kg på bilder og noen ganger ser jeg gul/asiatisk ut.  :(

7233709[/snapback]

Akkurat det med att jenter tror dem ser feite, gule whatever ut. Det er tull, de er normale, og de fleste som er riktig i hodet liker dem naturlige. Ikke bilder med 6500 effekter og 10kg sminke på.

Lenke til kommentar
Akkurat det med att jenter tror dem ser feite, gule whatever ut. Det er tull, de er normale, og de fleste som er riktig i hodet liker dem naturlige. Ikke bilder med 6500 effekter og 10kg sminke på.

7233734[/snapback]

Det er ikke noe jeg tror; tok bilde på en samling en gang og selv om jeg var den tynneste der, ble jeg den tykkeste på bildet. Det er helt sykt. Og jeg har ganske naturlig brunfarge, men jeg er alltid den som ser misfarget ut på bilder.

Lenke til kommentar
Jeg legger på meg 5 kg på bilder og noen ganger ser jeg gul/asiatisk ut.  :(

7233709[/snapback]

Å se asiatisk ut trenger ikke være noen ulempe da hehe. Og de bildene jeg har sett av deg her på forumet så har du overhodet ikke sett feit ut for å si det sånn

Lenke til kommentar
Og de bildene jeg har sett av deg her på forumet så har du overhodet ikke sett feit ut for å si det sånn

7233770[/snapback]

Det er fordi jeg da er alene på bildene, så da har du ingen å sammenligne meg med. Jeg synes jeg er fotogen hvis jeg er alene på bilder, men ikke i en gruppe.

Lenke til kommentar
Og de bildene jeg har sett av deg her på forumet så har du overhodet ikke sett feit ut for å si det sånn

7233770[/snapback]

Det er fordi jeg da er alene på bildene, så da har du ingen å sammenligne meg med. Jeg synes jeg er fotogen hvis jeg er alene på bilder, men ikke i en gruppe.

7233794[/snapback]

Hehe... kjenner meg igjen der ja.

Selv har jeg kun ETT bilde av meg selv som ligger ute på nett. Hadde aldri lagt det ut om jeg hadde noen å sammenligne med på det bildet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...