Gå til innhold

Er du fotogen ?

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, du syns aldri du ser fin ut sjøl på bilder... sånn er det bare. De du syns ser så bra ut på bilder ikke syns de ser bra ut sjøl... Hvis du ser i denna posten har alle sagt nei at de ikke ser bra ut på bilder, ca like mange som i klassen din. Si halvparten i klassen din ser bra ut på bilder, hvor har ikke halvparten her sagt ja til at de ser bra ut på bilder? Er noen andre som må dømme, ikke deg selv :).

Lenke til kommentar

Jeg hadde en liten fotosession med en venninne for en uke siden, og hun mener hun ser forferdelig ut på de bildene, mens jeg syns hun ser pen ut. Jeg syns også at jeg selv ser rar ut på bilder, særlig om jeg smiler.

Det har jo selvsagt litt med selve fotograferingen å gjøre, et bilde tatt under bra belysning med et godt kamera, riktig brennvidde og god etterbehandling ser nesten alltid bedre ut enn et blitz-i-trynet-bilde tatt i fylla med vidvinkel helt opp i fjeset.

Men noen er helt klart mer fotogene enn andre. Enkelte ser snodige ut på bilder, men helt ok i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Neppe

Mange supermodeller ser ut som dasser på bilder. Mye av de bra bildene er tatt av fotografer som også etterbehandler bildene. Det er utrolig hva en proff kan gjøre. Dessuten vil man alltid synes at man selv ser ut som en dass på bilder, fordi man kanskje ikke ser det ansiktet så mye. Samme med stemmen det. Vi liker ikke vår egen stemme :)

Uansett kan du kanskje se litt ekstra rar ut om Avataren din faktisk er et selvprotrett :)

7203886[/snapback]

Transformation of a Model.

Jeg for min del ser som regel ut som en dass føler jeg... Jeg er ikke fotogen i det hele tatt.

7204494[/snapback]

lol @ film

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Har min egen evne til å snike meg inn på bilder, eller å bli avbildet i uheldige situasjoner. :wee:

But I like it like that.

7206632[/snapback]

Da er vi to... Dukker opp når det ikke passer i det hele tatt. En gang snudde jeg meg bak mot noen jenter og en foran meg tok bilde, så ut som jeg klinte med en av dem :dontgetit:

Lenke til kommentar
verdens minst fotogene person, det er meg det

7204834[/snapback]

Du har nettopp møtt din likemann :D

Jeg ser ALDRI ut på bilder...

Enten smiler jeg noe helt forferdelig, eller leppene mine er så røde at det ser ut som om jeg har leppestift på, eller jeg gjør en sånn "vil ikke ha lys i øynene" grimase når blitsen kommer, så jeg får et lite og et stort øye :tease:

På komfbildet stod jeg rett opp og ned, og det så jo ikke ut.. Jeg er også veldig hvit, sånn nerdehvit liksom, så jeg ser ut som et lik på de fleste bilder :p

Noen som slår meg? :!: :D:blush:

Lenke til kommentar
Er Marit Larsen fotogen?

7207042[/snapback]

Ja vil jeg si. Hun har en utrolig utstråling. Var som Petter Stordalen sa på Først&Sist, at hun fylte hele rommet med sitt nærver.

Angående at nesten ingen sier de ser ok ut på bilder så har nok det mye med den norske kulturen å gjøre mener jeg. Husker en gang på et kurs, de som kunne tegne skulle rekke opp hånden. Kun et par personer rakk opp hånden. Men da fikk vi beskjed om at alle skulle rekke opp hånden. For alle kan jo tegne, men vi tenkte jo med en gang på om vi var noe gode til å tegne og ikke om vi kunne det.

Syns alle her med god samvittighet skal si at de i det minste ser ok ut på bilder :) Har ikke noe å si hva "sannheten" er. Slår et slag for bedre selvtillit og lov til å si at man selv er noe. Fuck Janteloven!!

Lenke til kommentar

Jeg kan være fornøyd med enkelte bilder jeg tar av meg selv når ingen andre er der og "stresser" meg. Men hvis andre skal ta bilder kommer:

1. Det svært overdrevne smilet fram :D

2: De røde "fylla kinnene" :blush:

3: De rare ansiktsuttrykkene jeg ellers aldri lager (?) :ohmy:

Fotogen er rett og slett et svært merkelig fenomen... Enkelte ser ut som en mongo på hvert eneste bilde, andre ser bare godt ut hele tiden rett og slett.... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...