abene Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Apple har sluppet en oppdatering til multimediaprogrammet iTunes som skal rette opp i lyd- og videoproblemer. Les mer Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har de ikke klart å fikse opp i dette før nå? imponert Lenke til kommentar
devo_thj Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hehe, er nok mer en 1 bug i itunes, så det er vel ikke så rart at de venter litt til de har fått fiksa noen før de slipper ny release. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er fortsatt sinnsykt treigt, bruker sinnsykt mye minne/ressurser samt treigt interface. Bleh. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Fortsatt som å jobbe i sirup med itunes 7.0.2 samme ræva ytelse. Avinstallert og tilbake til V 6.x.x Skjerpings.... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jepp. En av grunnene til at jeg bruker Winamp. Lenke til kommentar
............... Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er fortsatt sinnsykt treigt, bruker sinnsykt mye minne/ressurser samt treigt interface. Bleh. 7205059[/snapback] Fortsatt som å jobbe i sirup med itunes 7.0.2 samme ræva ytelse. Avinstallert og tilbake til V 6.x.x Skjerpings.... 7205371[/snapback] Jepp. En av grunnene til at jeg bruker Winamp. 7206715[/snapback] tydelighvis ikke hos alle. Her går den helt fint bruker ikke mye ressurser heller.. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Programmet er forstatt skrekkeksempelet på bloatware. Er godt gjort av programmet å bruke 60 mb når det er idle. Her er et langt bedre alternativ: http://musikcube.com/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 En av de som droppet itunes med en gang jeg så det. Makan til dårlig program skal du lete lenge etter imo. Lenke til kommentar
souljah Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 itunes skyr jeg som pesten, det derfor jeg gikk over til mediamonkey, som er istand til å behandle store mp3 samlinger, imotsetning til itunes som nærmest bryter sammen når man nærmer seg 30Gb... og dermed er ubrukelig i mine øyne til å styre store musikkbiblioteker.. men så er vel et viktig formål med itunes playeren å være en reklameplakat for itunes store.. Lenke til kommentar
Gjest member-1768784 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) - Endret 10. april 2017 av member-1768784 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå