DarkFader Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har nylig fått meg en iPod 60 GB og sliter veldig med å velge rett løsning! Etter hva jeg vet, tror og føler om iTunes, så har jeg latt være å installere det. Men heller installert Anapod (som virker litt uoversiktelig), da fikk jeg i alle fall kopiert over all musikk, som på forhånd var ferdig kategorisert i mapper etter artist/album. Greit så langt, men jeg skulle gjerne hatt sync'ing av musikksamlingen min, som jeg ikke har funnet ut ennå om Anapod gjør. Dessuten, i Winamp har jeg satt karakter (0-5) på de fleste musikkfilene. Kan dette exporteres til basen i iPod'en via iTunes, Anapod, MediaMonkey eller noe annet verktøy? Er det noen god måte å abonnere på podcasts, dersom man ikke bruker iTunes? Altså at man slipper å kopiere filer manuelt inn i filsystemet på iPod'en, men at podcastene legges inn etter som de er lastet ned. Er det sånn at med iTunes, kan man ikke kopiere filer ut i det hele tatt, til andre PCer med eller uten iTunes? Kan man evt. ha en data-folder/pertisjon, som man likevel kan bruke til slikt? Svar på mine spørsmål eller andre ideér, som noen måtte mene passer meg, mottas med enorm takknemlighet!! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Siden klikkehjulet på nanoen gikk til helvete for en god stund siden, har jeg ikke vært bort ipod eller itunes, men hvis jeg husker rett: -Du kan bare koble ipoden til en pc for å kopiere sanger til/fra enheten med itunes. -Alle lydfilene havner i merkelige nummererte mapper på ipoden, uten noe system man kan bruke for å finne riktig sang hvis man skal spille dem av på en annen pc. (med itunes) -Du kan bruke winamp til å overføre sanger tio ipoden, men ikke fra. spillelister kunne man ikke overføre sist jeg sjekket, men er mulig det går nå. Om karakterene kan eksporteres vet jeg ikke -Du kan sjekke ut programmene på http://www.zeleksoftware.com/, vet ikke om de er til noe hjelp for deg. Lenke til kommentar
DarkFader Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Takk for linken! Er så mye info om pod-applikasjoner at man drukner! Er det ikke noen som har en bra formening om hva som er best? - iTunes? - Winamp + Mediamonkey? eller - Anapod? Noen må jo ha brukt dette og støtt på en del ulemper eller bra ting. /Takk Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Takk for linken! Er så mye info om pod-applikasjoner at man drukner! Er det ikke noen som har en bra formening om hva som er best? - iTunes? - Winamp + Mediamonkey? eller - Anapod? Noen må jo ha brukt dette og støtt på en del ulemper eller bra ting. /Takk 7236885[/snapback] Du kan bruke MediaMonkey, og winamp. men da trenger du en PlugIn, den finner du på hjemmesida til winamp eller mediamonkey. Sempron Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Musikk oveføring kan du også gjøre i Winamp på Portables EDIT:Creative Media Source er også et alternativ Endret 12. november 2006 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 En annen ting du kan bruke er RockBox firmware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå