Joachim_F Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 For de aller fleste har høstoppdateringen til Xbox 360 gått glatt, men noen har opplevd at den har krasjet hele systemet. Les mer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 det er jo fint at de fikser problemene, men fram til nå så har konsoll vært synonymt med problemfri spilling for min del, så når jeg nå ser stadig flere små og store problemer med den nye generasjonen bokser så ødelegger det litt av den tryggheten en konsoll har gitt meg. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er ikkje krasj god gammaldags Microsoft-tradisjon? Eg er ikkje forundra. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 det er jo fint at de fikser problemene, men fram til nå så har konsoll vært synonymt med problemfri spilling for min del, så når jeg nå ser stadig flere små og store problemer med den nye generasjonen bokser så ødelegger det litt av den tryggheten en konsoll har gitt meg. 7203535[/snapback] Det kan se ut som det er en tendens til å være flere problemer med konsoll nå for tiden, mot før. Men forrige generasjon med konsoller var langt fra problemfrie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg