Gå til innhold

Windows Xp problem.

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke inn i windows xp mer. Etter at jeg skifta ut gainward ti4400 kortet mitt med et TNT2 kort( ti kortet skulle på rep). Jeg hadde bare vert inne i windows i tja en 10 min. tid. Plutselig! Blå skjerm! System interupted. Begining System memory dump. " **** da tenkte jeg, det der hørtest jo alvorlig ut... etter på dette så har maskinen låst rett før xp logoen har dukket opp. Under den "loading streken". Der kommer det også en feilmelding. Den mangler en fil. Den ber meg om å boote fra xp cden og bruke reprasjons programmet. Joda, gjorde det. problemet er at programmet på cden også klikker, før jeg får sjangsen til å benytte reprasjonsprogrammet. hm.....

Jeg formaterte disken. Installerte xp på nytt. Jeg snufset litt over de tapte dataen mine, men hentet meg inn igjen. Satt meg ned og begynte å lage til windowsen slik jeg ville ha den og da ! Poff, til min forbannelese så begynte hele ****skapen på nytt! blåskjerm , og manglende fil til å starte opp windows. rep programmet vil selvsagt ikke mer det heller.

Jeg er helt blank. Jeg tror enten det er diskfeil, eller så har det noe med TNT 2 kortet som jeg akuratt hadde satt i. Noen som har noen forslag???

[ Denne Melding var redigert av: Versatile på 2002-11-10 14:30 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...