Snikpellik Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) - Endret 18. mars 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Oooo.... Glede seg enda mer... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 ... og følelsene strømmer på ... strømmer over .... fult utbrudd! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Da Half-Life 2 var på vei til å komme, fikk jeg frysninger over hele kroppen vær gang jeg så en film fra spillet. Den frysningen er nå kommet tilbake, når jeg ser trailere fra TP, får jeg bare lyst til å eie spillet med en gang. Gleder meg så ufattelig mye til spillet kommer og så ufattelig mye til jeg sitter med min Wii og TP og koser meg. Gleder meg bare så innmari mye, og disse filmene så jo bare lekker ut. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 ÅÅÅ de filmene var fantastiske Dette må bare bli genialt! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Eh... bare jeg som ikke skjønner hva som var så fantastisk med de bittesmå filmsnuttene? Det finnes da lengre og bedre filmer der ute, som viser litt mer av hva spillet har å tilby - disse snuttene kunne jo liksågodt ha vært fra OoT med bedre grafikk.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Da Half-Life 2 var på vei til å komme, fikk jeg frysninger over hele kroppen vær gang jeg så en film fra spillet. Den frysningen er nå kommet tilbake, når jeg ser trailere fra TP, får jeg bare lyst til å eie spillet med en gang. 7203307[/snapback] Akkurat slik det er med meg Den nye traileren er bare helt fantastisk. Bare litt over en måned igjen til Wii og Zelda! Dette blir en prøvelse... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Århh.. Sitter på skolen og har ikke nødvendige ting installert .. Får vel bare glede meg til å se de når jeg kommer hjem <3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) - Endret 18. mars 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Noen som har link til nedlasting av filmene? Stopper oppe med sekunders mellomrom her, enda linja er fri for pågang.... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dette så meget bra ut Om jeg noen gang skulle kjøpe Wii så måtte det være på grunn av dette spillet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) - Endret 18. mars 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Her er traileren på YouTube: Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 omfg. Jeg blir fuktig i bokseren. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg gleder meg ikke mindre etter å ha sett dem, akkurat. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Disse filmene ga megåsehud i store mengder. Vakkert absolutt vakkert. Dessuten virker Hyrule svært mye større enn i Ocarina of Time, hvor det egentlig ikke var så stort. Her virker det som om slettene var ganske svære. Det blir så utrolig utrolig utrolig digg! Lenke til kommentar
nilox Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dette så skikkelig sweet ut, har ikke spilt zelda siden SNES selv, men ble fristet til å begynne igjen nå.. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 ÅFYYSØREN!! Klarer nesten ikke å vente til det slippes!! Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Musikken i åpningssekvensen var bare helt vanvittig! kan ikke beskrives med ord... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå