j8rn Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det ørene mine eller formen til ørepluggene til SE (de sorte som følger med W810) som det er noe galt med. De ramler jo ut hele tiden. HAr prøvd alle 3 størrelsene som følger med. Noen tips? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det ørene mine eller formen til ørepluggene til SE (de sorte som følger med W810) som det er noe galt med. De ramler jo ut hele tiden. HAr prøvd alle 3 størrelsene som følger med. Noen tips? 7203140[/snapback] kanskje du har for store ørehull da, siden de faller ut. Mine sitter som støpt med de minste gummiknottene, geniale ørepropper spør du meg. Du kan jo evt ta ut proppene og koble til et vanlig headsett som du liker. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 kjøp deg Koss portapro headset =) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 kjøp deg Koss portapro headset =) 7203192[/snapback] Lurer av og til på om jeg er den eneste på forumet som ikke liker Koss PortaPro. Du skriver de som følger med W810i, men er det denne modellen du eier eller har du kjøpt headsettet løst til en annen modell? Om ikke, har du en modell som støtter musikk via blåtannprofilen A2DP (K800i, K610i, W850i, M600i, P990i, W950i, W710i, Z710i og Z610i)? Selv bruker jeg Jabra BT620s hver dag og det fungerer strålende. Venter også på at dette skal finne veien over Atlanteren (en test kommer ). Lenke til kommentar
Axl@hw Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det ørene mine eller formen til ørepluggene til SE (de sorte som følger med W810) som det er noe galt med. De ramler jo ut hele tiden. HAr prøvd alle 3 størrelsene som følger med. Noen tips? 7203140[/snapback] Samme her, de var ubrukelige for meg. Kjøpte meg et adapter med kort ledning på gsmteknikk.no og bruker nå noen andre øretelefoner. Adapteret mangler svarknapp og mic, men funker helt topp. -A Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jøss, er det så forskjellige ører ute å går asså? Vanlige propper faller ut av ørene mine bare jeg hører noe rart... Disse nye til SE er helt geniale. Sitter som støpt med de minste pluggene. Lenke til kommentar
joackim Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Lurer av og til på om jeg er den eneste på forumet som ikke liker Koss PortaPro.7203696[/snapback] Nei, du er ikke det... Har ikke prøvd dem, så skal egentlig ikke si noe, men synes de ser skikkelig stygge ut! Lenke til kommentar
Loko Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hvem bryr seg om utseende når det er lyden som teller... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hvem bryr seg om utseende når det er lyden som teller... 7206146[/snapback] Og nettopp derfor liker jeg de ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå