Gå til innhold

Øretelefoner til SE

j8rn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ørene mine eller formen til ørepluggene til SE (de sorte som følger med W810) som det er noe galt med. De ramler jo ut hele tiden. HAr prøvd alle 3 størrelsene som følger med.

Noen tips?

7203140[/snapback]

kanskje du har for store ørehull da, siden de faller ut. Mine sitter som støpt med de minste gummiknottene, geniale ørepropper spør du meg. Du kan jo evt ta ut proppene og koble til et vanlig headsett som du liker. :)

Lenke til kommentar
kjøp deg Koss portapro headset =)

7203192[/snapback]

Lurer av og til på om jeg er den eneste på forumet som ikke liker Koss PortaPro. :hmm:

Du skriver de som følger med W810i, men er det denne modellen du eier eller har du kjøpt headsettet løst til en annen modell? Om ikke, har du en modell som støtter musikk via blåtannprofilen A2DP (K800i, K610i, W850i, M600i, P990i, W950i, W710i, Z710i og Z610i)? Selv bruker jeg Jabra BT620s hver dag og det fungerer strålende. Venter også på at dette skal finne veien over Atlanteren (en test kommer :) ).

Lenke til kommentar
Er det ørene mine eller formen til ørepluggene til SE (de sorte som følger med W810) som det er noe galt med. De ramler jo ut hele tiden. HAr prøvd alle 3 størrelsene som følger med.

Noen tips?

7203140[/snapback]

Samme her, de var ubrukelige for meg. Kjøpte meg et adapter med kort ledning på gsmteknikk.no og bruker nå noen andre øretelefoner. Adapteret mangler svarknapp og mic, men funker helt topp.

-A

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...