Hagr Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) jeg og noen kamerater driver å starter band. og har et par låter som vi lurer på om det går an å bruke.... har lagt ved en av dem det er en GuitarPro5 fil jeg lagde i går... vil bare høre andres mening... og vær så snille å vær litt kritiske Endret 2. november 2006 av Hagr Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Så hvor er den?? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 hmm...merkelig... trodde det bare var å legge til vedlegg jeg .... jeg trykker browse, finner fila, trykker legg til vedlegg og ingenting skjer... hva skjer?? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Husk at det er maks 30mb eller noe sånt Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 ja... det er en guitarpro fil... ca. 10Kb Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 hjelp meg.... hvordan kan jeg få lastet den opp?? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Har også hatt problemer med å laste opp vedlegg før... Jeg bare gjorde det fler ganger, så funket det til slutt...Du har ingen andre sider å legge den inn på da? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 nei... jeg har dessverre ikke det... jeg har prøvd å legge den til i første post mange ganger, men det går ikke. gikke med flere andre filer så jeg veit ikke... kanskje jeg kan spille den inn på en lydfil istedet fra guitarpro og legge den ut i morgen. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 nei... jeg har dessverre ikke det... jeg har prøvd å legge den til i første post mange ganger, men det går ikke. gikke med flere andre filer så jeg veit ikke... kanskje jeg kan spille den inn på en lydfil istedet fra guitarpro og legge den ut i morgen. 7213334[/snapback] Du kan eksportere til både midi og wav i Guitarpro Det virker som forumet har problemer med enkelte filformat. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 jepp... men jeg har aldri helt fått til det der med eksportering... lettest å bruke lydopptakeren i Nero Burning rom eller Windows sin egen opptaker Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har lagt deg til på msn fordi du kan legge ut låta på serveren min. Bare å komme seg på msn, da Jeg er ikke alltid på selv for tiden (lager filmmusikk og vil være i fred). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå