Berrern Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei! Jeg har i det siste begynt å se en del DVD-filmer via PC'en, og har merket at alle filmer jeg ser 'hakker' noe. Det er nærmest umulig å merke med mindre man er observant og ser etter det, men det skjer hele tiden. Små-hakking ca. 1-2 ganger i sekundet. DVD-spilleren jeg bruker er en Lite-ON DVD-brenner (dual layer) som er ca. 3 år gammel. Resten av systemet mitt er som følger: DFI LanParty nF4 SLI-DR AMD FX-57 2x 1024MB Corsair PC3500 LLPRO (440DDR, 2-3-2-6) 2x WD Raptor 74GB (RAID0) 2x XFX 7800GT (SLI) Creative X-Fi Fatal1ty Hiper Type-R 580W strømforsyning Jeg går ut fra at det er DVD-brenner'n som er skyld i hakkingen. Derfor har jeg bestemt meg for å gå til innkjøp av ny DVD-spiller, men har i den forbindelse noen spørsmål: - Lønner det seg å kjøpe en dedikert DVD-spiller, eller er ytelsen den samme dersom jeg kjøper en DVD-brenner for å erstatte den gamle? Den nåværende DVD-driven fungerer fint for brenning av både CD og DVD. - Hvilke produsenter er å anbefale, og hvilke bør man styre unna? - Kan noen anbefale noen spillere? På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå