Gå til innhold

Hvilket x1950xtx å velge?

joepoe

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet til den slutningen (etter å ha lest tester ol.) at jeg vil oppgradere mitt xfx geforce 7900gt, 256mb, 520m til et Ati radeon x1950xtx.

Saken er bare det å velge hvilket merke jeg skal kjøpe.

Prisene på x1950xtx varierer fra 3395,- fra PowerColor til 4665,- fra msi (med vannkjøling).

Jeg har ikke hatt ati skjermkort før (og det jeg har nå er mitt første) og er lite kjent med hva som er bra og ikke. Ønsker ikke betale hundrevis av kroner ekstra hvis det strengt tatt ikke er nødvendig.

Har noen erfaring med hva som bør velges??

På forhånd takk.

Endret av joepoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tviler sterkt på at GTS kommer til å ligge på noe under 4000,- Kan sikkert være lurt å vente uansett og se, dog.

Når det gjelder produsent av kort er det bare å velge det billigste, om du ikke er på utkikk etter en spesiell bundle.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Sier ikke ryktene at GTS skal koste det samme som 7950 GX2? GX2 koster fra 4500kr og oppover...

Nå har jeg hørt og lest om så mange priser at ingenting er sikkert. Men selv tviler jeg på at en GT versjon prises over 4000kr, men på en annen side svarer ikke ATi med en dritt i første omgang så de kan jo gjøre som dem ønsker

Lenke til kommentar
Jeg tviler sterkt på at GTS kommer til å ligge på noe under 4000,- Kan sikkert være lurt å vente uansett og se, dog.

Når det gjelder produsent av kort er det bare å velge det billigste, om du ikke er på utkikk etter en spesiell bundle.

7203242[/snapback]

Ok.

Er ukjent med hva bundle er....(?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...