John Keats Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har i det siste hatt noen problemer der pcen min stopper og og bildet fryser i 5-10 sekunder mens jeg spiller dataspill. Dette er ekstremt plagsomt og gjør at jeg ikke får like stor glede ut av spillinga som jeg skulle ønske, har et GeForce 6800 GT 256MB som skjermkort, AMD64 som CPU og 1gig OCz-ram. Jeg har prøvd å installere Windows på nytt og trodde det hjalp, men etter en uke var problemet tilbake igjen. Har også passet på å legge inn de nyeste driverene. Screenfreezene skjer ca 1 gang i minuttet og varer 5-10 sekunder. Noen ganger synker bare FPS til rundt 1-2. Hadde vært fint om noen har hatt samme problem og kan fortelle om det ( Har nyeste drivere ) Mvh Morten. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har i det siste hatt noen problemer der pcen min stopper og og bildet fryser i 5-10 sekunder mens jeg spiller dataspill. Dette er ekstremt plagsomt og gjør at jeg ikke får like stor glede ut av spillinga som jeg skulle ønske, har et GeForce 6800 GT 256MB som skjermkort, AMD64 som CPU og 1gig OCz-ram. Jeg har prøvd å installere Windows på nytt og trodde det hjalp, men etter en uke var problemet tilbake igjen. Har også passet på å legge inn de nyeste driverene. Screenfreezene skjer ca 1 gang i minuttet og varer 5-10 sekunder. Noen ganger synker bare FPS til rundt 1-2. Hadde vært fint om noen har hatt samme problem og kan fortelle om det ( Har nyeste drivere ) Mvh Morten. 7202651[/snapback] Har et par punkter du burde gå igjennom: 1. Åpne pc'en og sjekk at alle kabler som skal være koblet til er det. 2. Sjekk om cpu vifta fungerer skikkelig. 3. Gjør det samme med skjermkortvifta. 4. Sjekk etter støv i viftene. Viss viftene er i orden, ville jeg vurdert å sende den inn til service. Viss derimot viftene ikke fungerer, skaff deg nye med en gang. Forresten, åssen kabinett har du? Midi, eller Big Tower, med Big Tower får du bedre lufting, så ville vurdert det viss jeg var deg Lykke til med pc'en! Mvh. Malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå