abene Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det amerikanske etterretningsfellesskapet har tatt i bruk et "hemmelig" leksikon - inspirert av det populære leksikonet Wikipedia. Les mer Lenke til kommentar
G Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) En fin artikkel abene. Men du bommer nok litt med ordet offentliggjøring. For hvis det er hemmelig og ikke tilgjengelig for folk flest så er det nok ikke offentliggjort. Jeg tror du egentlig har ment å skrive: "å gjøre saken kjent for offentligheten" Det er jo kun eksistensen av leksikonet som nå egentlig er offentliggjort (eventuellt ryktet om eksistensen av leksikonet, alt etter som). Endret 2. november 2006 av G Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hmmm, flere enn meg som har lyst på tilgang? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, kunne godt tenkt meg tilgang. Var borte i noen hemmlige dokumenter i Forsvaret. Dessverre var jeg på feil avdeling - jeg forsto ikke en dritt av hva som sto i de Ventet dog på at noen dokumenter med gradering "Cosmic Top Secret", som er aller hemmligste i NATO, skulle dukke opp i fanget. Det idiotiske navnet (CTS) må jo være laget av amerikanere :!: Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hmmm, flere enn meg som har lyst på tilgang? Jasså ... du også ... vet at 18 personer har tilgang .... Da undres jeg hvem de andre 16 er ?? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hmmm, flere enn meg som har lyst på tilgang? Jasså ... du også ... vet at 18 personer har tilgang .... Da undres jeg hvem de andre 16 er ?? 7202867[/snapback] Hmmm?? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Ooh, jeg klarte å lete meg frem til den topphemmelige adressen til intellipedia! Endret 2. november 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ooh, jeg klarte å lete meg frem til den topphemmelige adressen til intellipedia! 7206960[/snapback] Du eier CIA, FBI og CSI alene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå