Gå til innhold

Disse fikk betatilgang (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av: Jone Norheim. Vår kommentar: Veldig god bruk av farge i bakgrunnen, noe som skaper en veldig god stemning. Det hadde vært interessant å se hvordan det hadde blitt uten linjene rundt Worgen, med samme stil som bakgrunnen. Vindmølla i bakgrunnen er fantastisk. Veldig god bruk av farge og lys.

---------------------

unskyld meg men bilde nr2 er copy da.. (ikke selve det blåe monsteret men bakgrunnen er blizzard sitt) det er wallpaper som blizzard har laget. veit ikke om det var lov men. jaja :p bare sier ifra ^^

legger til vedlegg av bildet;

post-69980-1162511468_thumb.jpg

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
Av: Jone Norheim. Vår kommentar: Veldig god bruk av farge i bakgrunnen, noe som skaper en veldig god stemning. Det hadde vært interessant å se hvordan det hadde blitt uten linjene rundt Worgen, med samme stil som bakgrunnen. Vindmølla i bakgrunnen er fantastisk. Veldig god bruk av farge og lys.

---------------------

unskyld meg men bilde nr2 er copy da..  (ikke selve det blåe monsteret men bakgrunnen er blizzard sitt)  det er wallpaper som blizzard har laget.  veit ikke om det var lov men. jaja :p  bare sier ifra ^^

legger til vedlegg av bildet;

post-69980-1162511468_thumb.jpg

7208430[/snapback]

Heh, ja jeg syntes det var noe muffins ved bakgrunnen og selve monstret.. Passet liksom ikke helt sammen i stilart liksom.. Selv om monsteret var stilig da. :)

Lenke til kommentar

Jone Norheim, som har tegnet Wargen på bilde som nå er nr. 5, gjorde oss i går ettermiddag oppmerksom på at bakgrunnen er hentet fra en wallpaper. Grunnen til at hun har tatt den med, beror på en misforståelse, men ettersom hun har lagt på en selvtegnet figur (som er bedre enn bidragene som ikke vant), blir bildet likevel godkjent av oss.

Som beskrevet i artikkelen, ber jeg dere vennligst kontakte meg på e-post hvis dere har informasjon om andre bilder som er basert på andres verk. Ikke ta slike ting her i denne tråden er dere snille.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...