Bamse_ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jihu! Burning Crusade here i come!! Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Lag chars på pvp servern så jeg kan ganke eller hjelpe dere (Bloodmyst) Gogo til de som vant! (nick er loriele på alliance) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Gratulerer gutter og jenter! Nå kan dere slutte å være sosiale og gå på skole, dere er jo nå fullblods nerder! Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Gratulerer gutter og jenter! Nå kan dere slutte å være sosiale og gå på skole, dere er jo nå fullblods nerder! 7204041[/snapback] Det var da ikkeno stor forandring til den vanlige hverdagen vel? Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Det bilde av Marius Maudal var et skikkelig kunstverk, spesielt kåpen likte jeg. :] Endret 2. november 2006 av <Iversen> Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Den første tegningen var jo helt sykt. Gratulerer alle vinnere :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Den første tegningen var jo helt sykt. 7204696[/snapback] Helt enig, den er jo bedre en enkelte på hjemmesiden til Blizzard jo! Lenke til kommentar
mESA Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Yey! Jeg vant.... ikke. Ingen kunskaper innen tegning / historie osv. ;p Gratulerer til dere som vant og håper det "Kenneth Kongestad" skrev var sant. Håper hun kommer til å kose seg med BC. Lenke til kommentar
McKack Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ånei, her kommer jeg og vinner nå som jeg akkurat har fått meg jobb Får vel bare tjene meg litt penger for en stund framover og si opp da ^^ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hmm, noen som vet med hvilken mail blizzard tar kontakt med oss som vant? Den jeg har i wow fungerer ikke lenger Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er vel mailen du sendte inn bidraget med regner jeg med. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jepp, det var det jeg mistenkte Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dæven, den første var noe av det beste jeg har sett på lang tid. Rett og slett nydelig! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 HURRA, jeg eh.... tapte Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Av: Jone Norheim. Vår kommentar: Veldig god bruk av farge i bakgrunnen, noe som skaper en veldig god stemning. Det hadde vært interessant å se hvordan det hadde blitt uten linjene rundt Worgen, med samme stil som bakgrunnen. Vindmølla i bakgrunnen er fantastisk. Veldig god bruk av farge og lys. --------------------- unskyld meg men bilde nr2 er copy da.. (ikke selve det blåe monsteret men bakgrunnen er blizzard sitt) det er wallpaper som blizzard har laget. veit ikke om det var lov men. jaja bare sier ifra ^^ legger til vedlegg av bildet; Endret 2. november 2006 av MoFFi Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bra ikke jeg vant, hadde bare holdt keyen for meg selv, men aldri brukt den. Muhahaha. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Av: Jone Norheim. Vår kommentar: Veldig god bruk av farge i bakgrunnen, noe som skaper en veldig god stemning. Det hadde vært interessant å se hvordan det hadde blitt uten linjene rundt Worgen, med samme stil som bakgrunnen. Vindmølla i bakgrunnen er fantastisk. Veldig god bruk av farge og lys. --------------------- unskyld meg men bilde nr2 er copy da.. (ikke selve det blåe monsteret men bakgrunnen er blizzard sitt) det er wallpaper som blizzard har laget. veit ikke om det var lov men. jaja bare sier ifra ^^ legger til vedlegg av bildet; 7208430[/snapback] Heh, ja jeg syntes det var noe muffins ved bakgrunnen og selve monstret.. Passet liksom ikke helt sammen i stilart liksom.. Selv om monsteret var stilig da. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 joda var fint det.. men syns personen burde heller bare sendt inn bare bildet av monsteret og ikke tatt med noe blizzard selv har laget. for dem får selve beta av blizzard.. hehe menmen. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Han kunne jo ha brukt bakbildet.. Men da burde han jo kanskje ha forandret litt her og der på det.. Han kunne jo prøvd å lage en lignendes himmel, bare i rødt istedet for grønt foreksempel Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Jone Norheim, som har tegnet Wargen på bilde som nå er nr. 5, gjorde oss i går ettermiddag oppmerksom på at bakgrunnen er hentet fra en wallpaper. Grunnen til at hun har tatt den med, beror på en misforståelse, men ettersom hun har lagt på en selvtegnet figur (som er bedre enn bidragene som ikke vant), blir bildet likevel godkjent av oss. Som beskrevet i artikkelen, ber jeg dere vennligst kontakte meg på e-post hvis dere har informasjon om andre bilder som er basert på andres verk. Ikke ta slike ting her i denne tråden er dere snille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg