Arne_stl Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hei. lurer på hva som er forskjellen på di diverse driverne jeg kan laste ned på nvidia sia... jeg har nå fått mitt nye 3d kort. 7950 GX2 skal jeg laste ned - Geforce and TNT2 ? eller - Gforce Go 7 series ? eller - Quadro ? og et problem som jeg har, noen spill som jeg har fungere ikkje skikelig problemet er at spille går syyykt fort, feks king kong spillet, i starten når man sitter i båten å mennene starter å ro, så ror di som noen galninger , hehe... allt går for fort, akkurat som man spoler.. hehe. men dette er vel berre en oppgradering til spillet som trengs ? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du skal velge "Geforce and TNT2". Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Finnes det egentlig noe til å stille på hvilken GPU spillet/programmet skal bruke? Akkuratt som man stiller på hvilken kjerne man skal bruke av dual-core (sette affinitet)? Lenke til kommentar
roberts83 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 tror nesten du får leve me de evt.barnesykdommer som finnes foreløpig. Kortet er jo svært nytt med en ganske ny teknikk. blir nok etter hvert skal du se geforce og tnt2 er driverne dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå