Anti LFC Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei! skal ha en ny pc, den skal for det meste brukes til spill, spiller alt av nye spill, som Oblivion, FEAR, Battlefield 2. Jeg trenger: Hovedkort, ram, skjermkort, CPU, PSU, harddisk ( min 200 GB) kabinett skal jeg velge selv, men kom gjerne med forslag til et stilrent og bra kabinett. Operativsystem, 20" flatskjerm DVD brenner Det var vel alt ! takk til alle som tar seg tid til å lage et oppsett for meg! Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Prisguide Bare et forslag. Kabinettet er støyisolert, men du kan jo godt kutte ned her og muligens på psu, for så å legge litt mer i skjermkort. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Bladet HjemePC kommer snart ut med et magasin der de har testet Gamer maskiner fra de største nettbutikkene i prisklassen 10-12.000kr. Regner med de har tatt med komplett, mpx, psdata, pcutstyr etc. Vet ikke når det kommer, men det er nok bare å sjekke i butikken om ikke så lenge. Mulig den vil bli liggende på nettet også. HjemmePC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå