rvenes Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Kan noken ta ein titt på denne filmen (ja, det er quicktime) www.venes.org/skjermkort og sei kva dere synes? Edit: Skal nå sende skjermkortet innigjen for 2. gang. Skjermkortet fungerte fint noken dager etter at eg mottok det, men nå er det heilt bannanas, fungerer i Windows til tider, men pc'n låser seg litt ofte, trur det har med gfx og gjere. Bilder for dei som ikkje gidder å laste ned filmen... Bilder for dei som ikkje gidder å laste ned filmen... Feilmeldingen eg sendte inn var: Account: 9710123456 Kortet fungerer ikkje som det skal på d den eine DVI utgangen. Reinstallerte Windows, og nå booter ikkje Windows med ati drivern installert. Booter uten drivern installert. Endret 3. november 2006 av Cornel Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du ble vell 250kr eller hva det nå enn er. Men se på dvi kontakten om det er noe som er bøyd eller mangler av pinnen... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Nei, eg blei ikkje 250 kroner fattigere, om det var det du ville skrive... Har ikkje sett i dvi kontaktene, men har eit x850xt skjermkort, og der har skjermene fungert fint i fleire måneder, så tviler på at det er dei, men kan jo sjekke for det. Endret 2. november 2006 av Cornel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå