rvenes Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Ja... Pc'n min fryser halvveges av og til. Det som skjer er at eg ikkje får gjort noke med musa eller tastaturet. Trykker eg ctrl + alt + del så kjem task manager fram, men får ikkje trykke. Klokka går vidre, eg ser at nedlastingsprogramma mine laster ned, eg høyrer at winamp speler vidre i spelelista, eg ser at java'n lasta ned ein oppdatering eg ikkje fikk trykka på, eg får accessa den via nettverket med laptopen og sett filmer og høyrd musikk. Den har altså ikkje låst seg fullstendig i 7 steiner, bare musa og tastaturet. Musa og tastaturet er tilkobla med tråd, og fungerer! (ser at musa går rundt på skrivebordet, men får ikkje trykke) Eg kan sitte og spele i timesvis med tung grafikk (bf2 i 1920x1200 med eyecandy på full) uten at det skjerer seg. Det skjerer seg alttid i windows, ikkje i spel, derfor trur eg at det ikkje er psu'n min som gjer det. Eg har prøvd Windows Xp norsk og engelsk sp2, prøvd windows x64bit edition også. Såg foresten at det var kommet ny bios til hovedkortet mitt, og den skal eg prøve med på nå etter at eg har skrevet ned alt her. hw specs. Asus p5w dh intel c2d e6600 [email protected] 4x512mb corsair 8000ul ram sapphire x1900xtx sapphire x850xt pe 4x sata seagate disker 2x scsi seagate disker creative x-fi lydkort adaptec 2100s scsi kontroller 2 nec dvd brennere mist 500w psu Edit: Nå lot eg pc'n stå på etter den hadde halvveges fyrst. Screensavern kom på, flytta på musa, og måtte skrive inn passord. Skriev inn passord og trykka enter, så var den til bake i halvfrysemodus igjen. Bios flash is in progress... Endret 2. november 2006 av Cornel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå