pengegaute Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Gleder meg til 1 t. og 30 min. med denne karen: http://youtube.com/watch?v=9d-qsnMPC0g Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hater Borat. Ser ingenting morsomt med han. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg ser ingenting som ikke er morsomt. Forbanna gjennomført fyr. High five! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvorfor er denne fyren morsom? Beklager men mannen er jo ikke morsom i hele tatt, eneste gleden jeg fikk med det det klippe er dama som intervjuer han på starten ikke dum å se på La oss få 90 minutter med det der, jeg går heller å skyter meg i foten... Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Borat er genial. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Borat er genial. Gleder meg til filmen hans Skjønner ikke at folk ikke kan like han Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Borat Top10 Sketsjer Jakshimash Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er hysterisk morsomt, men alikevel så utrolig vondt å se på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er hysterisk morsomt, men alikevel så utrolig vondt å se på. 7206605[/snapback] Det er ikke sjeldent at jeg ser på Borat og må pause, rett og slett fordi jeg vet at det skjer noe flaut. Mange han intervjuer er veldig tålmodige. Bruno er ikke alltid like heldig. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Click me Hahahahahhhahahahahaha, så jævlig bra. Jeg holdt på å dø da de kom til det siste bildet av søsteren hans Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Click meHahahahahhhahahahahaha, så jævlig bra. Jeg holdt på å dø da de kom til det siste bildet av søsteren hans 7207068[/snapback] Klippet hvor han lærer etiquette, og gir gamlingen high five etter: "Why is your sister a prostitute?" "Because she like to make money" er omtrent det morsomste jeg har noengang sett. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Mhm #8 Borat Sings A Song er også rimelig morsom... Lenke til kommentar
.V. Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 In my country we have big problem! And that problem is the jew! So throw the jew down the well and then we have a big party! Sing along now! Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dette er det første jeg har sett av Borat, og det frister ikke akurat å se mer av han etter dette usansynelig kjedelige klippet. Hvis dette borat klippet var så morsomt at det var verdt å lage en egen tråd for det i forumets Film kategori, blir jeg skremt. Jeg vet iallefall om en film jeg ikke kommer til å se i år. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Borat er fantastisk, jeg ler bare jeg han åpner munnen. Utrolig godt gjennomført. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Borat er fantastisk, jeg ler bare jeg han åpner munnen. Utrolig godt gjennomført. 7207386[/snapback] Han trenger ikke åpne munnen en gang, det holder å se blikket hans i det han prøver å forstå at vinelskerne vil at han skal holde glasset. Herregud, så klassisk. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 I have joke... there is chair, the chair eeh walk eeh with ze shoes lalaala on the street, the chair is walking ehehhehe! Eneste filmen jeg ordentlig har gledet meg til i år. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Et CNN-Borat Intervju Click me ---> linken Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg ser ingenting som ikke er morsomt. Forbanna gjennomført fyr. High five! 7203072[/snapback] Du elsker bare å være uenig, du! :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har lest om Borat-karakteren lenge, men aldri sett noe egentlig. Så de fire første minuttene av filmen nå, og det var jo hysterisk, kanskje ikke like morsomt som AliG, men mer enn nok til å få meg til å le. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå