Gå til innhold

En million forum-kategorier: Egen meny, takk!

Anbefalte innlegg

Morn

Tror det ble laget en tråd om dette for rundt 2 år siden. Uansett... Det er utrooooooolig mange kategorier på diskusjon.no. Sikkert kjekt, men jeg registrerte meg her pga hardware.no/gamer.no, så Helse, Off-topic og slike ting har jeg 0 interesse av.

Det tar evigheter for meg å lete frem til mine favorittkategorier. Når får vi lage egne brukertilpassede menyer?

Beklager om dette har blitt tatt opp i det siste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg snekret sammen en modul som dere kan ta en titt på, her kan dere selv velge hvilke forumer dere vil se i deres forumliste. Hvis denne tas bra imot kan det jo være en ide å intigrere siste 24 timer mot denne :)

"Mitt forum"

For øyeblikket vises ikke underforumer i denne listen (wow etc) men det vil bli fikset.

6655245[/snapback]

Lenke til kommentar

Dette er det en egen tråd om her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=582667&st=0

Dog har Aalton stengt den, da man tydeligvis ikke får diskutere mer rundt det der... Merkerlig spør du meg.

Som sagt; er det Ueland har laget hittil, ganske bra, men Opera og FF -støtte, inndeling etter hovedkategoriene og slikt er ting som fortsatt mangler.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Denne? Det er ikkje verre enn at du vel kva kategoriar du vil skal verte vist i den nedtrekksmenyen. Klikk på ein kategori i menyen, og den kjem opp nedanfor, ein gong til og den forsvinn. Slik kan du få opp kun dei kategoriane du er interessert i.

Det var snakk om å integrere ein slik funksjon i Siste 24 timer, slik at ein der kun får opp dei kategoriane ein har valt.

Lenke til kommentar
Merk deg at denne "Mine kategorier" ikke virker i nettleseren Internett Explorer. (Har ikke testet med IE 7)

Den virker i Opera riktignok, har heller ikke testet med Firefox.

7210740[/snapback]

Da får vi fortsette diskusjonen her siden flere interesserer seg for modulen :)

Jeg utvikler i Opera, derfor vil den i første omgang fungeree der :)

Tanken min for øyeblikket er å legge inn siste 24 timer / mine innlegg etc I mitt forum slik at man kun ser det man ber om. Men det avhenger jo litt av responsen hos dere.

Å dele opp forumlistingen i kategorier velger jeg å vente litt med tenker jeg. (Men får se hva folk mener som sagt)

Lenke til kommentar

Enig med ErlendRU der. Det er flere hele kategorier jeg besøker relativt skjelden, så det hadde vært greit å fjerne dem med ett enkelt tastetrykk. Dette er selvfølgelig ikke veldig viktig, da, finnes viktigere ting.

Jeg blr stadig mer imponert over deg, Ueland.

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Ja synes det var fint slik det er nå, men at det går ann å velge en hel kategori slik at alle underforumene blir med også som du sier.. Hvis man vil ha for eksempel alle underforumene under hardware i lista si, så blir det veldig tungvint å sitte å trykke på alle sammen. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...