Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

i disse warez tider er det ikke enkelt å holde seg oppdatert

Espen F

Anbefalte innlegg

hmmm.. lurer på om jeg får flere hits nå jeg, siden jeg skrev fy-ordet WAREZ i emnet.. men det har sin grunn.. ta en titt på denne siden.. og følg instruksjonene.. så skjønner dere hva jeg mener.. å komme seg inn i slike warez-grupper er simpelt! man får tilogmed betalt for det! sweeet! noen flere som vil være med i gruppa mi? :grin:

BE A WAREZ KING

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker et annet artig tilfelle med en eggdrop-bot vi hadde i vår kanal for mange år siden. Vi renamet den til Lisa og brukte .say kommandoen til å snakke "fra" boten. Var 30-40 stk på den kvelden. Jeg starta med at jeg var så horny (lisa altså). Så hoppa et par av de andre op'ene inn og etterhvert endte det opp med at en lettlurt kar hadde cybersex med Lisa-boten..har ikke ledd så mye på en kveld etterpå tror jeg :smile:

Også så sur fyren ble når vi fortalte at det egentlig bare var oss 3 som kødda med han.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-11 13:39, skrev EviLEddiE:

I XPZ.txt kan man jo se etternavnet til denne fyren. Han oppgir navnet sitt 2 ganger, men bare den ene gangen ble det sensurert. Hastejobb, går jeg ut ifra...

Vet det - oppdaget det tidligere i dag og har fjernet det.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-10 19:30, skrev Bitex:

Husker et annet artig tilfelle med en eggdrop-bot vi hadde i vår kanal for mange år siden. Vi renamet den til Lisa og brukte .say kommandoen til å snakke "fra" boten. Var 30-40 stk på den kvelden. Jeg starta med at jeg var så horny (lisa altså). Så hoppa et par av de andre op'ene inn og etterhvert endte det opp med at en lettlurt kar hadde cybersex med Lisa-boten..har ikke ledd så mye på en kveld etterpå tror jeg :smile:

Også så sur fyren ble når vi fortalte at det egentlig bare var oss 3 som kødda med han.

HAHAHAHAHAHAHA.....slemminger.... :grin: :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...