Old Game Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei Jeg har i den siste perioden vært smått plaget med at jeg har merket en viss form for ubehag i venstre testikkel. Hender også jeg får det i høyre, men somregel i venstre. Jeg har kjent etter klumper og liknene, men finner ingen ting. Virker som det kommer fra der bitestiken (eller hva det heter) går inn i testikelen. Jeg merker det omtrent aldri omdagen, da jeg tenker på andre ting. Får aldri veldig vondt eller noe sånt. Tror jeg skal ta meg en tur til legen Har ett par spm. a) rundt testikkelen; er det vanlig at den ene har flere "ledninger, som jeg kaller det, enn den andre? føler at den ene har mer bøte kabler rundt seg. b) skal man egentlig ikke merke testikklene i det hele tatt? Jeg mener, er det unormalt å føle noe ubehag i pungen. Ikke hver dag, men ofte? Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) .. Endret 19. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Når det gjelder punkt a så er det ja, det er vanlig. Det er heller ikke uvanlig å ha kuler der. Populært kalt fettkuler/o.l. Litt ubehag kan jo oppstå fra tid til annen. Når man er i tenårene vokser det mye så endringer vil jo oppstå men opplever du at du blir dårlig, får vondt, finner noe "nytt" så skader det ikke å gå til legen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er vel også slik at man skal "undersøke" seg selv, og om noe skulle være misstenkelig skulle man dra til lege. Samme gjelder forøvring jenter og pupper. De skal "klemme" litt på dem å kjenne om de finner en kul. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Merker du forandringer, spesielt hvis det kun er i den ene, eller har ubehag, så bestill legetime med en gang. Jeg ventet noen måneder, men jeg ble helt frisk selv om det gikk en stund før jeg bestilte time. Se for øvrig linken min i signatur, Dotten har skrevet en blogg om det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kniper å trykker eg å....har litt større venstre stein enn den høyre..men dette er oxo helt normalt..å har du litt ondt i balla av og til er ikke dette farlig...merker det at de er der fra tid til annen... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvis du merker forandringer er et legebesøk ikke dumt. Det vil koste deg maks 150-200 kr å få en lege til å undersøke, noe det etter min mening er vel verdt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Legetime skal ordnes. Er så kjipt å uroe seg for ting. Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har det samme, litt vondt av og til, har hatt det siden sommer en gang trur jeg. Det kommer og går at jeg verker litt i en av testiklene. Har ikke lyst å gå til legen. Har ikke gått til legen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har ikke lyst å gå til legen. Har ikke gått til legen. 7204067[/snapback] Skjønner at du ikke har lyst, men hvis det skulle være noe, så er det greit å få gjort noe med det, i stedet for å vente. Det kan også være brokk/væskeansamlig, det er ikke farlig, men men må til legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå