Gå til innhold

Rainbow Six Vegas eller SplinterCell Double Agent?

andypandy

Anbefalte innlegg

Som alle vet kommer det jo en hel del med spill til Xbox 360 nå, så jeg har satt meg ut 2 stk..

Enten kjøpe meg Splinter Cell Double Agent eller Rainbow Six Vegas. Men med tanke på at begge er under "clancy" regimet, føler jeg at spillene har visse likheter. Rundet demoen av R6 Vegas. Og under spillingen av demoen oppdaget jeg masse likheter med Splinter Cell.. Noen som vet hva som er best å satse på av disse to spillene?

Jeg vet selvfølgelig at spillene ikke er helt like, og ikke kan sammenliknes i den grad. Men jeg bare lurer på hvilket spill Clancy franchisen spytter ut i år som er best! :)

Kriteriene mine er:

Spillbarhet, langvarighet og bra story. Mao, hvem av spillene gjør dette best?

Selvfølgelig kunne jeg bare ha kjøpt begge.. Men det har jeg ikke råd til :(

Endret av andr3asb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv SCDA, og anbefaler det på det sterkeste! Spillet har en god story, noe alle SC-spillene i serien har hatt, og spillbarheten er på topp.

Singleplayer-delen er ikke så veldig lang, men multiplayer-delen er meget god, og veier opp imot den ikke-så-lange enspillerdelen.

Alt i alt et veldig godt spill, et "må ha" etter min mening :)

R6 har derimot ikke kommet ut enda, så kan ikke uttale meg om det.

Lenke til kommentar

Jeg tror at begge spilla blir litt sånn "Må ha"

Jeg skjønner at det sikkert er litt vannskelig for deg å velge.

Men i å med at R6 ikke er kommet ut enda så ville jeg gått for SC:DA!

Det spillet er uber sweet.

Som nevnt over så er det en smule kort SP del, men MP delen gir deg full pupp mye lengre ;)

Det kommer til å svi godt på pængboka mi også mot jul ser jeg.

Kommer mye lekkre spilltitler :thumbup:

Lenke til kommentar

Yep, selv om jeg digga R6V demoen så kommer jeg neppe til å kjøpe spillet før jeg har spilt meg gjennom GoW (forhåpentligvis blir det sonefri).

Til OP: test demoene og se hva du liker best. Og du vet du kan bestille SCDA fra Play-Asia (så da får du kanskje råd til begge)?

Lenke til kommentar
Siden jeg vil tro du tenker å kjøpe spillet i norge. Kan jeg anbefale, Play-Asia.com, da du får spillene til 300,- hver. Slik at du faktiskt kan kjøpe begge.

NB!: Du må huske først, å sende de en mail, hvor de ber de å sette halv pris på forsendelsene..

7202564[/snapback]

Synd at spillet er utsolgt. Må sikkert vente en stund før de får det inn. Var slik med Saints Row når jeg betsilte det tok evigheter før Play-Asia fikk det inn etter å ha vært utsolgt en stund.

Som alle andre har nevnt ville jeg gått for SP DA. :love:

Lenke til kommentar

Bestiller dere alle spill gjennom playasia ettersom det er såpass billig? (Skal kjøpe meg xbox360 selv, og med student lønna så har jeg ikke akkurat masse cash.) Eller er det bare visse spill som fungerer på den europeiske xboxen som jeg regner med er den vi får i butikken her hjemme.

Lenke til kommentar
NB!: Du må huske først, å sende de en mail, hvor de ber de å sette halv pris på forsendelsene..

7202564[/snapback]

Må innrømme at det var en liten del av meg som rykket litt til når jeg leser en moderator på et offisielt norsk spillforum anbefaler folk å omgå norske skatteregler.

Lenke til kommentar

7202564[/snapback]

Må innrømme at det var en liten del av meg som rykket litt til når jeg leser en moderator på et offisielt norsk spillforum anbefaler folk å omgå norske skatteregler.

7203262[/snapback]

Han er mod på et forum ikke lovens lange arm. :D

Lenke til kommentar

Herlig at folk tar initiativ til å hjelpe en forundret gamer :p Hehe.. Tror det blir Splinter Cell..

Men Gears of War ser interessant ut det! Men jeg falt ikke helt på Gow bølgen, grafisk sett er vel spillet lekkert, men føler at det er kun rett fram, dukk, skyte, dukk, rett fram, sage opp en kar og gjemme seg.. Mulig jeg har misforstått trailerne av gow, men det er det inntrykket jeg har fått.. Nå kommer nok en hel garde til å forsvare spillet, ved å si at R6 Vegas bygger på akkurat det samme.. Men føler at det blir litt annerledes igjen! ;)

Apropos playasia.. Frister faktisk og bestille derfra, men hvordan er leverings tiden? Og må jeg betale med visa over nettsiden? og, final question, skal jeg da sende en mail og be de "føre opp" at prisen er "200" ? så jeg slipper toll? :hmm: hehe

Lenke til kommentar

Husk at vi bare har sett de første 15-20 minuttene av GoW, et spill som er ment å vare i 12-13 timer (hvis man spiller gjennom det i normal hastighet, jeg kommer sikkert til å bruke lengre tid :) ).

Og kritikken du kommer med kan jo strengt tatt også brukes på spill som GRAW og R6V, hvor cover er viktig. Selv digger jeg slike spill hvor taktikk spiller en rolle, så å få en sci-fi versjon av dette tror jeg kan bli glimrende.

Lenke til kommentar
Og kritikken du kommer med kan jo strengt tatt også brukes på spill som GRAW og R6V, hvor cover er viktig.

7208950[/snapback]

Du må lære deg å lese ett innlegg skikkelig før du svarer slik.

Men uansett, jeg får større følelse av "gå lei" faktor ved GoW enn jeg gjør med R6 Vegas. Men det er vel smak og behag.. Som jeg sa tidligere, ja, selvfølgelig er gow pent og se på.. Men er det virkelig ingen som er enige i at det ser litt repetitivt ut? Selvfølgelig skal det prøves når det kommer, og kanskje jeg endrer mening? Men foreløpig, ingen som deler samme synspunkt som meg? :p

Lenke til kommentar
Og kritikken du kommer med kan jo strengt tatt også brukes på spill som GRAW og R6V, hvor cover er viktig.

7208950[/snapback]

Du må lære deg å lese ett innlegg skikkelig før du svarer slik.

Men uansett, jeg får større følelse av "gå lei" faktor ved GoW enn jeg gjør med R6 Vegas. Men det er vel smak og behag.. Som jeg sa tidligere, ja, selvfølgelig er gow pent og se på.. Men er det virkelig ingen som er enige i at det ser litt repetitivt ut? Selvfølgelig skal det prøves når det kommer, og kanskje jeg endrer mening? Men foreløpig, ingen som deler samme synspunkt som meg? :p

7211677[/snapback]

Dette har jeg sagt i flere måneder:) Spillet får jeg sikkert den 17 og så fullfører jeg det og da blir det solgt med engang:) Jeg må få bekreftet at jeg har hatt rett:p (ang. repetisjon)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...