astradoz Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei. Jeg lurer på om det går ann å sette 2 raptor i raid 0 og så dele de opp i partisjoner etterpå? en til windows en til spill. Så slipper jeg ha 36 gb på windows. finnes det enkle programmer til å sette opp raid 0? Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nå er det allerede utallige tråder om dette. Bruk søkfunskjonen så finner du garantert svar på dette. Lenke til kommentar
Wintel Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, det går... Ingen vits å partisjonere diskene, putter heller på en single disk og installer spillene dine der. Legg også alle brukerdata der, samt full backup av raidet :-) Wintel Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Er det nødvendig med 2x 36gb raptor i raid 0 på os? og en vanlig disk til spill.. Tenkte å sette opp 2 x raptor raid 0 og så dele de opp i partisjoner etterpå, en os en spill. Jeg har barebone, så får ikke plass til mer enn 2 disker. Kan jeg evt bare kjøpe en 76gb eller 150 gb raptor og dele den i partisjoner istedet? Endret 2. november 2006 av astradoz Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du trenger en kontroller du kan sette de opp i. For softwear raid blir nok dumt når du da må innstalere windows på en annen disk enn disse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå