Knast Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hva sier regelverket til eksamenssekreteriatet om kalkulatorprogrammer? Gaar dette under egenskreven regelbok som er fullt lovlig i matematikk (forutsatt at programmene er hjemmelagde)? Hva med fysikk? Her er det ikke lov aa skrive egne notater i formelsamlinga.. Traaden kan vel ogsaa brukes til aa dele kalkulatorprogrammer, eller be om hjelp til programmering. Kan poste mitt trigonometrisk-funksjonsprogram saa snart det er ferdig. Det skal tegne grafen, vise amplitude, periode, likevektslinje og regne ut koordinater til nullpunkt(er), bunnpunkt(er) og toppunk(er).. Har ogsaa laget programmer til (sortert etter foerste aars bruk): 3MX -Rekker (geometrisk og aritmetisk, veldig fornoeyd med dette) -Buelengde/deg/rad (for enkelt tema til at det gjoer store nytten) 2MX -2.gradsfaktorisering -Vektor tilpasset 2mx 2FY -Mekanikk (bra og utfyllende for enkel mekanikkregning) Hadde en del fler foer, men slettet en del som jeg ikke var helt fornoeyd med.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Tja, den kalkulatoren Microsoft har laget til PowerToys serien sin er ganske avansert, og kan ha grafer og mye mer... http://download.microsoft.com/download/whi...wertoySetup.exe Lenke til kommentar
Knast Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Tja, den kalkulatoren Microsoft har laget til PowerToys serien sin er ganske avansert, og kan ha grafer og mye mer... http://download.microsoft.com/download/whi...wertoySetup.exe 7201540[/snapback] Jeg prater om en fysisk lommeregner man har med seg på prøver osv, men skjønner at jeg var til å misforstå.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 "Traaden kan vel ogsaa brukes til aa dele kalkulatorprogrammer, eller be om hjelp til programmering." Var derfor jeg posta kalkulatoren, skjønner nå at det var programvare til fysiske kalkulatorer ^^ Lenke til kommentar
Matias Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Fysikklæreren våres sa i dag at det er lov å programmere så mye som mulig inn på kalkulatoren. Når jeg så på Programs var det enda en meny som het 3FY Exam hvor jeg fant en del formler, vet ikke hvordan den har kommet dit. Lenke til kommentar
Mozzyb Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Så ikke denne tråden da jeg først postet. Se på https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=659927 som jeg laget for en liten stund siden... Lenke til kommentar
Matias Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvor finner jeg kabel til Casio-kalkulator? Noen steder på nett? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Hvor finner jeg kabel til Casio-kalkulator? Noen steder på nett? 7232001[/snapback] Ikke kjøp casiokabel på nett.. Pluggen til casiokabelen er den samme som til noen mobilheadset. Du får kjøpt slike plugger på elfa. Så lodder du pluggene på en ledning, og vips; du har en kabel;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå