theyoytoy Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hallo alle sammen, håper noen kan hjelpe meg. Får ikke logget med på steam eller msn. Msn finner ikke noe feil når jeg kjøre "test" i msn. Har en bærbar som sitter på sammen nett, den har ikke noen problemer med dette. Har bredbandsfabrikken som leverandør. Sluttet plutselig å virker for en liten stund siden Skype, ftp, spill og alt annet virker som det skal. Alle forslag mottas med takk Endret 1. november 2006 av theyoytoy Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 har du prøvd å endre instillinger i brannmuren din? hvis ikke så kan det være her problemet ligger. Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Skrudd av alt jeg finner. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) MSN (live messenger) har hatt en del problemer i registere prøv og ta en scan eller opprydding der og sjå om det hjelper Her er link til noken programer: http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=8 Endret 2. november 2006 av Neddo Lenke til kommentar
BioZ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 bruker du live messenger? det er en del problemer med den nå fortiden prøvd å reinstalere msn og steam? Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Nå begynte plutselig steam å virke. Har prøvd å legge inn live, men prøver igjen. Kjørt noen runder med RegSupreme, fant masse dritt Fikk ikke Live til å virke, men lastet med messenger plus. det virker. Kanskje prøve live igjen? Live virker ikke, den logger med av messenger plus, men vil ikke logge seg på. Forslag? Endret 2. november 2006 av theyoytoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå