AtheusNor Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 ja som topic sier: Er det mulig å save fritt i Splinter Cell: DA? Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Vet ikke helt hva du mener med det? Men du kan save når du vil i splinter cell. En annen side av saken er jo at du starter ved forrige checkpoint uansett ;P Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Vet ikke helt hva du mener med det? Men du kan save når du vil i splinter cell. En annen side av saken er jo at du starter ved forrige checkpoint uansett ;P 7202422[/snapback] Åh? jeg starter der jeg savet sist! Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvis du har lagret etter siste checkpoint, så starter du derfra. Hvis ikke starter du fra siste checkpoint. Lagring etc kan vel fort også være forskjellig mellom vanskelighetsgradene, men jeg er ingen SC-ekspert. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er mulig å lagre på både normal og hard. Hvis man dør går man tilbake til siste save, eller checkpoint om du ikke har lagra etter et checkpoint. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 dette synes jeg er greit, men checkpointa er som regel alltid før noe "stort" ;P hehe, husker goldeneye, da måtte man starte fra børjan hvis man daua Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hvis man dør har man en egen knapp for å "Load Last Save", ellers kan man gå til siste checkpoint eller laste et annet save. Jeg sava så mye når jeg spilte SC:DA at det til slutt tok 30-40 sekunder for å laste listen med savegames Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå