Andreasfe Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ok, først... Hvordan snakker man med lærern på MSN? Meg:-Ja, jeg kommer på skolen i morgen. Lærer:-Bra, ses da. Og Meg:-Ja, nå skal jeg gjøre lekser, hade da. Nei, blir veldig unreal. Alt "jeg" sier er løgn Jeg har ikke min 59 år gamle lærer på MSN, nei. 7201361[/snapback] Noen lærere er faktisk sosiale rent utover jobben sin også. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har mobilnummeret til læreren min og bruker det ganske ofte i grunnen, han er jævlig hyggelig og grei. Men oftest går det i å spørre om han kan komme å åpne opp skolen sånn at vi kan se film på kinoanlegget der Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg hadde ene IKT-læreren min der. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Haha, hadde vært morsomt å ha norsklæreren min på msn. Hun er faktisk ganske kul. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Læreren jeg hadde i systemutvikling i fjor, har jeg på msn. Veldig sjelden han er der inne da, stort sett bare når han er på jobb. Og han er ikke så veldig interessert i å prate heller egentlig. Det begynte med at han ga oss i klassen adressen sin for at vi skulle sende han diverse ditt og datt, og når vi hørte det var en hotmail-adresse så måtte jo jeg og et par til prøve å legge han til i msn. Og det funka. Etterhvert hadde jo nesten hele klassen lagt han til, men da syns han det ble for mye og godtok dem ikke. :!: Vi fikk han forresten nesten med på å spille nettpoker i en time en gang også, men det er en annnen sak. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Så kreativt gjort av læreren. Jeg ser ikke noe i veien med dette, annet ann man må blokkere når man sitter på msn på skolen På sett og vis er det fint at læreren prøver å "innvolvere" seg i interessene til elevene. Så kan de kanskje dele erfaringer. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) hadde ikke læreren min på msn nei, men hadde kule lærere på ung.skolen... f.eks hvis vi ikke ville ha KRL, så var det bare å spørre læreren om hun ville bli med på å spille kort... vi hadde ikke KRL på ett år hendte OFTE at enkelte lærere var i klasserommet i fri-minuttet, for å være med oss, men så hadde vi lærere som var rundt 20-25 år også da.. Vi hadde også en psykolog som lærer en stund, fordi vi var umulige mot de fleste lærere(bare eldre, de unge var greie), det var morro å ha han, se han alene prøve å psyke ut en hel klasse, det gikk til helvete for han... edit: nå var ikke heller ikke ADSL så utbredt heller da, og var derfor vanskelig å ha slik komunikasjon i MSN Endret 2. november 2006 av aklla Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har fortsatt lærer fra u.skola på msn Hu er fortsatt kjempegrei, though. Og det var hu som hjalp meg gjennom 1MX/MY og 2MX/MY, siden mattelærerene jeg hadde var så crappy. Har også vært på besøk hos a flere ganger etter at man var ferdig med u.skola, men så skal det sies at vi hadde et sært bra forhold til alle lærerene på u.skola, bare at de andre er såpass gamle at de ikke veit hva msn er Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har fortsatt lærer fra u.skola på msn Hu er fortsatt kjempegrei, though. Og det var hu som hjalp meg gjennom 1MX/MY og 2MX/MY, siden mattelærerene jeg hadde var så crappy. Har også vært på besøk hos a flere ganger etter at man var ferdig med u.skola, men så skal det sies at vi hadde et sært bra forhold til alle lærerene på u.skola, bare at de andre er såpass gamle at de ikke veit hva msn er 7202566[/snapback] My first sex teacher? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 My first sex teacher? 7202710[/snapback] Ikke for å ødelegge drømmene dine, men nei. Hu er lykkelig med sambo og barn, (; Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hadde den gamle engelsklæreren min på msn. Han var tom med på LAN Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Siden hun er læreren deres, så burde hun absolutt anstrengt seg for å skrive korrekt, hvertfall så lenge hun chatter med elever. Selv om hun kanskje ikke er norsklærer! Elendig... Dette er ikke et klage-på-skrivefeil-innlegg, mer frustrasjon over slappe lærere generelt rundt om i Norge. Noen av vennene mine går sisteåret på lærerskolen, og en del av medstudentene deres er mildest talt uegnet som lærere. Allikevel består de eksamener og får jobb i grunnskolen. Grøss og gru. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har en lærer fra ungdomsskolen på msn fremdels, ikke det at jeg snakker med hun så ofte...helst aldri. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har nummeret til læreren min. Hun er sktitøff. Noenogtjue og er helt ram på PHP og Flash. Andre skoledag spurte hun on nettklienter til MSN. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nei, har ikke lærere på MSN. Er nok å prate med dem på skolen. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 skulle ønske jeg hadde KRL læreren min på msn. Eneste læreren på skolen det går å snakke med uten å kjede seg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Hehe.. Må abre få di at hun er ganske pratsom om andre ting en skolen også, også fint å kunne spørre om lekser og få vite hva som skjer i mårra osv =P Trenger ikke å blokkere henne på skolen, både hun og vi sitter på msn og ingen som bryr seg =) nå har alle fådd hvær sin stasjonære pc på pultene da, så blir enda mere msn nå =P har henne på mobilen og, morsomt å sende meldinger av å til ^^ Er smart nokk til å la telefonen ligge hjemme om jeg skal på storfest =) Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Høres ut som Complexity er forelska i lærern. :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Høres ut som Complexity er forelska i lærern. :!: 7204499[/snapback] hehe, ikke akkurat da Men hun er nå snill å grei da =) Btw, går VK1 Elektronikk hvis noen lurte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå