Gå til innhold

Neverwinter Nights 2 - Hva skal du spille som?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spurte han i kassa om man ikke måtte forhåndsbestille for å få CE, han sa bare "Ikke her i gården, nei. Isåfall får jeg kjeft imorra tidlig" også lo han.

Jeg var visst første som kjøpte CE i Asker. Har ikke installert spillet enda.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hm...Jeg har jo kjøpt en Collector's Edition. Lurer litt på hvordan jeg kommer til special content nå. Man skal kunne få en ekstra creature som heter Merchant's Friend some gir deg avslag hos alle merchants + et spesiellt crafted item for hver av de 12 classene. Problemet er at man tydeligvis må hente det via nettsida, og der skal man skrive inn en spesiell nøkkelkode

"If you have preordered and received an exclusive key code, please type in your name, e-mail address and exclusive key code below."

Hvor finner jeg denne koden da? Man skal skrive inn denne koden for å komme inn på en FTP der MerchantsFriend filene ligger. Jaha? Jeg har jo ikke preordered. Er jo liten vits å ha CE hvis jeg ikke får tak i spesialinnholdet inne i spillet.

Btw, til dere som vil spille MED EN GANG..det første som skjer er at updateren laster ned en diger patch. Så en patch til på 87MB. Så venter du i minst 30 minutter på at patchen skal installeres.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

hmmm virker det bare meg som alltid har spilt en goody paladin gjennom alle spillene... bg1med alt , bg2, ice1/2 med tillegg, nwn med tillegg... alltid snilleste gutt i klassen....:p

har alltid digget og kunne bruke ett par kule flammesverd eller sånn som det pratende sverdet i nwn... håper vi kan oppgradere våpnene...

elller...hmmm dubbedi... evil celric.. rak motsetninga.. kanskje det...hmmm

Lenke til kommentar

Hei folkens.

Håper på å få spillet senere idag. (Forhåndsbestilte Lawful Good CE på Gamezone).

Tenkte først jeg skulle spille en Drow Wizard, men så leste jeg at drow-rasen ikke var så bra integrert i spillet. (NPCer som overså at du var en drow, etc).

Men mulig jeg stjeler Penneknekt's konsept :thumbup: Bare lager han Chaotic Good, og setter høyere charisma. Tenkte jeg skulle ta Natural Leader-traiten også.

(Btw, Wish er ikke med i spillet :( )

Lenke til kommentar

Om du ikke fikk med deg min, fra forrige side:

Tiefling - Mage - Chaotic Neutral - Male

Idé: Vedkommende sliter med indre demoner som han prøver å kontrollere, og kanalisere utover, i form av magi. Fyren er uforutsigbar som få, han martres av voldsomme og plutselige raserianfall, hvilket gjør det til en prøvelse å ferdes sammen med ham. Han snakker ikke ofte, og holder seg helst unna store forsamlinger, da han er redd for konsekvensene av å fristille sin indre ondskap i slikt selskap.  :whistle:

7205296[/snapback]

Oi, veldig kul idé! Klasse/Rase passer veldig godt til personligheten.

Jeg bør kanskje tenke på en personlighet til min Dverg - tenker på en ganske sær, eremitt-aktig type, kanskje litt smågal etter å ha bodd alene i skogen lenge. Han må dog fortsatt ha de grunnleggende dverge-karaktertrekkene - grådighet, visdom, og stahet. Langsint er han og, han hater mye rart, spesiellt troll. :)

7205894[/snapback]

Ikke dumt. Aktuelle background traits for dvergen din må være: Thug og Blooded.

Men mulig jeg stjeler Penneknekt's konsept :thumbup: Bare lager han Chaotic Good, og setter høyere charisma. Tenkte jeg skulle ta Natural Leader-traiten også. (Btw, Wish er ikke med i spillet sad)

Husk at Tiellings har -2 til Charisma, derfor er det ikke et veldig lurt valg i så måte. Gå eventuelt for Aasimar, som har +2 til både Charisma og Wisdom. Synd Wish ikke er med i spillet. Ser dessverre ut som man har fjernet Simulacrum også. Vel, vel. En ting skal du vite. Dersom du lager en blåkopi av wizarden min, skal jeg sende et par heftige Power Word, Kill i din retning. :devil:

Lenke til kommentar

Aldri spilt NWN før, så er ikke helt sikker enda, og må vente på HKet mitt, så har god tid på å bestemme meg...

Det jeg har funnet ut er at jeg enten skal være:

Tiefling, Human eller Lightfoot Halfling... Vurderte Gnome(liker gnomer) men ombestemte meg etter litt lesing =)

Ranger, Rogue eller Monk =)

Lenke til kommentar
Men mulig jeg stjeler Penneknekt's konsept :thumbup: Bare lager han Chaotic Good, og setter høyere charisma. Tenkte jeg skulle ta Natural Leader-traiten også. (Btw, Wish er ikke med i spillet :( )

Husk at Tiellings har -2 til Charisma, derfor er det ikke et veldig lurt valg i så måte. Gå eventuelt for Aasimar, som har +2 til både Charisma og Wisdom. Synd Wish ikke er med i spillet. Ser dessverre ut som man har fjernet Simulacrum også. Vel, vel. En ting skal du vite. Dersom du lager en blåkopi av wizarden min, skal jeg sende et par heftige Power Word, Kill i din retning. :devil:

Faen, det er sant. Kanskje jeg går for Sun Elf da. De har ikke level adjustment heller.

Og mine Greater Spell Mantle ler av dine Power Word: Kill! :tease:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

fighter 8/ assassin 10/ monk 2 garantert. de er dritkule og spille PvM. De har for lav AB for PvP så der blir det vel Fighter/WM/Cleric eller no sånt. Åsså må jeg ha en gjennomspilling med mage (sorc18/Pally2 tipper jeg). Gidder ikke spille disse syke RDD builda. Dwarwen defender er morsomt som fighter med noen få rogue levels.

Gleder meg. skal begynne å spille over helga. blir vel sittende til jul :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...