dexed|ikt Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 funker det å konvertere NTFS til FAT32 uten å miste data? konverterte alle mine fat partisjoner til ntfs pga anbefaling fra en kompis, men har nå begynt å kjøre dualboot med linux. Der er ikke NTFS så godt støttet som fat, vil derfor gjerne konvertere tilbake til fat32, men folk sier at jeg mister dataen +++, er det noen måte å gjøre dette på uten data tap? Jeg vet det er mulig med ntfs i linux, men jeg vil ha fat32, det er mye bedre støttet.. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hvis du bruker Partition Magic vil det virke å bytte fra NTFS til FAT, men det er ikke 100% trygt. Trur det ikke finnes noen andre måter. Lenke til kommentar
dexed|ikt Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Mister jeg dataen som ligger på partisjonen da? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Nei - ikke eksplisitt. Men feil kan oppstå, og du oppfordres til å ta backup av viktig data før du bruker PM (eller andre partisjons-programmer). Lenke til kommentar
dexed|ikt Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 ok, takk for hjelpen =) får begynne å ta backup av 120gb, sliiit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå