scarface15 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har et par skullcandy headphones her som plutselig bestemte seg for å slutte å virke. La meg, da virka de, nå funker de ikke. Har ikke garanti på dem. Noen som vet hva som er feil og om jeg eventuelt kan fikse dette? Spør da fordi de funka bra og var forholdsvis dyre. Med ødelagt mener jeg at det ikke kommer noe lyd fra dem, og det er ikke lydkortet, det var det første jeg sjekka... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har et par skullcandy headphones her som plutselig bestemte seg for å slutte å virke. La meg, da virka de, nå funker de ikke. Har ikke garanti på dem. Noen som vet hva som er feil og om jeg eventuelt kan fikse dette? Spør da fordi de funka bra og var forholdsvis dyre. Med ødelagt mener jeg at det ikke kommer noe lyd fra dem, og det er ikke lydkortet, det var det første jeg sjekka... 7200803[/snapback] har du kjøpt dem i norge har du norske forbrukerrettigheter, og de kan sendes inn på reklamasjon. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Kjøpt i butikk.... har ikke kvittering Det er også en volumkontroll på ledningen, kan det tenkes at det har noe med saken å gjøre? Endret 1. november 2006 av scarface15 Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Vel, noen som har ideer eller er det ut og kjøp nye-tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå