pervetle Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg lurte på en ting. Hva er best av AMD og Intel, viss vi ser bortfra de som bare sier Intel er best for det er det de har, eller omvendt, men sånn teoretisk og seriøst sett; hva er best mellom AMD og Intel? På forhånd takk! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ingen av dem eller begge to, kommer ann på hvordan man ser det. Selv synes jeg det virker som Intel med Core 2 har overtaket i de øvre prisklassene, men det jevner seg ut når man kommer til modellene Hvermannsen har råd til. Men hvis alle er enige i det skal jeg spise fjøslua jeg ikke har. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg lurte på en ting. Hva er best av AMD og Intel, viss vi ser bortfra de som bare sier Intel er best for det er det de har, eller omvendt, men sånn teoretisk og seriøst sett; hva er best mellom AMD og Intel? På forhånd takk! 7200792[/snapback] akkurat nå for tiden er intel en klar leder. Dette kommer av deres meget effektive core 2 duo prosessorer. De yter bedre enn amd sine cpu'er for tiden. Skal du kjøpe cpu nå, gå for intel. Men man vet aldri når amd kommer med sitt svar. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Forumet har ikke bruk for flere VS. tråder. Still heller konkrete spørsmål. Tråden stenges! Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg