Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har kjøpt: (Bør jeg kjøpe: ASUS WL-500G PREMIUM ?)

Anbefalte innlegg

Har i dag en WL-500G (Grunnversjonen som kom for noen år siden), denne

liker ikke Torrent strømmer over lengre tid :cry:

Har oppdatert FW og prøvd flere Torrent Clienter (Comet, Bit etc) med samme resultat :ph34r:

500G "henger" seg selv etter et døgn med Torrents aktivitet (kan bekreftes fra flere forum) :hrm:

:hrm: Men, ASUS lager mye bra og jeg har litt tro på "premium" versjonen som nå kommer til norge om ca. 14dager

Se en test her:

http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=542&num=1

Den støtter "BIttorent" internt i ruteren, så da kan jo alle PCèr skrues av ;)

Den er basert på en Open source Linux kjerne (slikt er bra..)

og har støtte for 2 USB porter ( en til printer og en for ekstern disk for meg).

Da er denne en "printspooler" for alle PCèr og kan vale en FTP sever helt stand alone med en ekstern disk. Dette kan 500G også, men kun en funksjon aktiv.

Den støtter kun 10/100Mb på LAN siden, men jeg har kun en PC i hus med Gb interface så dette er ikke viktig..

Har bestillt :blush: (ca. 14 dagers leveringstid), skal jeg avbestille ?

/L

Endret av relsafus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Holder med deg i at asus lager mye bra.

14 dagers leveringstid, sier du. Hvorfor ikke bestille fra mamoz.no som har den i hyllene? Asus fra mamoz

7200681[/snapback]

Hey, takk for kjapt svar og en ny web shop for min del :D (komplett, dataforum etc. oppererer med ca. 14dager :blush: )

Bestiller denne i dag fra mamoz jeg (sikkert greie folk) :cool:

/L

Lenke til kommentar

14 dagers leveringstid, sier du. Hvorfor ikke bestille fra mamoz.no som har den i hyllene? Asus fra mamoz

7200681[/snapback]

Hey, takk for kjapt svar og en ny web shop for min del :D (komplett, dataforum etc. oppererer med ca. 14dager :blush: )

/L

7200850[/snapback]

Da er denne bestilt fra mamoz (høres ut som en Pizza sjappe ;) ) , men håper det er noe annet jeg får tilsendt enn en lunken lefse...

/L

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

7200681[/snapback]

/L

7200850[/snapback]

Da er denne bestilt fra mamoz (høres ut som en Pizza sjappe ;) ) , men håper det er noe annet jeg får tilsendt enn en lunken lefse...

/L

7201330[/snapback]

Bare en kort tilbakemelding etter noen ukers drift av wl-500G Premium.

Den har ikke låst seg en eneste gang ;) og det er uten tvil en bedre ruter enn basisvaren wl-500G. Opsjonen med en USB disk som Master Share fungerer men du værden for en dårlig ytelse dette gir. Sett opp en liten Server å del ut disk er mye bedre løsning.

Kun til info

/L

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...