Gå til innhold

Chieftec kabinett og bytte om dørsider

Anbefalte innlegg

Går det an å sette (sett forfra) høyre kabinettsidedør (hmm > offtopic>søppel kat.!! :smile:) på venstre side og motsatt og samtidig få det til å fungere?

Altså slik at jeg slipper håndtaketsaken på venstre side. Kanskje også "lufterillene" hvis ikke disse er på begge sider...

Noen som hadde giddet å prøve for meg?!

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi jeg ikke har det forbanna kabinettet vel! Men jeg tenkte jeg skulle kjøpe det.. Hvis ikke hadde jeg jo aldri i verden kjøpt det... Du la kanskje ikke merke til at jeg også lurte på om kabinettet hadde lufteriller på begge kabinettdørene. Trodde vel kanskje at jeg ikke gadd å vri hodet for å se etter?! Beklager min noe irriterte tone her nå... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-10 20:36, skrev TBJ:

Han spør sikkert pga. han ikke selv har kabinettet.

Og ja, det fungrer. Testet det nå, men da vil ikke håndtaket "låse" platen. Den må du da bruke skruer på (og skrue hullene passer).

Altså ingen problem.

Takk! Dette var gode nyheter! :smile:

Lenke til kommentar

TBJ?? Mente visst noe annet... Grunnen er at jeg vurderer å bygge inn en 15" lcd skjerm i siden og da kommer håndtaket i veien.. :sad: Og jeg må ha det på venstre side. Skjermen skal brukes til å følge om casemod tema og kjøre videoer, powerpoint presentasjoner osv! Evnt. også tvkort og saker...

Lenke til kommentar

Noen som kunne tenkte seg å se/tenkte litt på det der?! OG så skulle jeg gjerne ha avklart om det går an å bytte om på sidene eller ikke... Evnt. med litt modding! Dette beste hadde uansett vært å bruke 2 høyredører hvis dere skjønner.. Kan jo alltids kjøpe et kabinett til.. :smile:

Lenke til kommentar

Hallo TBJ...takk for sist, det var lenge siden

(jeg som tipsa deg et eller annet på en tysk side...husker ikke helt hva det var...noe vifteoverganger eller noe sånt, og du lagde noen tegninger på sia di osv)

Åssen skjerm er det du har på den kassa da?

Trodde de koblingene der gikk ut for ca 10 år siden jeg :smile:

(sikkert en server med 14"ibm)

Hilsen @c-Cobr@

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...