HKRoed Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hei! Har fått ett problem med at maskinen henger når jeg setter inn en musikk CD. Den bare stopper opp og ingenting skjer. Eneste mulighet er resett knappen. Dette har oppstått etter at Logitech Cordless Desktop Optical er innstalert. Det skjer ikke når jeg setter inn en dataCD. Har søkt i forumet, men fant ikke noe løsning! :sad: Tips ønskes! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 er det en "orginal"CD med kopibeskyttelse? noen av disse har en tendens til å krasje maskina har jeg lest flere steder. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Det står ikke noe sted at den er kopibeskyttet. Jeg har testet flere, men det samme problemet skjer hver gang. Selv etter en reinnstallasjon av Windows. SpritHansi Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Det er jo en kjent sak at mange IDE kontrollere kan henge hele maskina. Skjer typisk hvis det er problem med å lese CDen, f.eks hvis du setter inn en CD-RW i en drive som har problemer med RW. Har også hørt om maskiner som har dødd på seg fordi man har satt inn CDen opp-ned! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Bare et forslag; men hva om det er det assosierte programmet som henger seg? I såfall kan du holde nede shift når du setter inn plata for å avbryte autostart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå