Tanner Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 hvilken av sonata arica's sanger er best? synes selv peacemaker;) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Det er helt avhengig av humøret, men en ting er jeg vanvittig irritert over. Grammatikken i musikken ... Grusom! Mary-Lou er jo fengende, det er også Full Moon. Liker best det første albumet selv om Silence ikke er ille. Det har jo noen fine ballader. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Liker albumene "Ecliptica" og "Silence" best. Sanger: 1. Replica 2. Full Moon 3. San Sebastian (95% pga den lange, ville gitar og keyboard soloen) edit: Kan ikke si jeg har lagt merke til noe særlig grammatiske feil.. Men jeg er ikke så god i engelsk da noen som kan gi meg et par eksempler? Endret 1. november 2006 av lathorv Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 1. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Peacemaker er jo helt konge da. The Wind Beneath My Wings og The End Of This Chapter er jo også helt utrolige!! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 The End of This Chapter - Oh Noes ! It cantz be!!1 - Oui, oui, mon amor. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Dette er Power Metal eller noko sånt, kva band kan det samanliknast med? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Dette er Power Metal eller noko sånt, kva band kan det samanliknast med? 7200448[/snapback] Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Dette er Power Metal eller noko sånt, kva band kan det samanliknast med? 7200448[/snapback] Stratovarius, Hammerfall, Dragonforce, Edguy, Avantasia, ... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Dette er Power Metal eller noko sånt, kva band kan det samanliknast med? 7200448[/snapback] http://live.cgcu.net/news/images/newspic863.jpg 7200472[/snapback] :!:Ja, jeg glemte Rhapsody Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Jeg greier ikke høre på dem:P Blir bare lei meg. Var musikken i begravelsen av en kompis av meg :\ Lenke til kommentar
intheass Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Selv liker jeg best Victoria's Secret, Last Drop Falls og Black Sheep, men hvilken som er den beste er jo en individuell sak... Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Vrient spørsmål. Selv er jeg stort sett mest glad i balladene, men alt til sin tid. Skal begrense meg til 5 favoritter. Shy The Cage Full Moon Draw Me The Misery Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Full Moon Tallullah og Letter to Dana ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 The Power of One ^^, Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 The Power of One ^^, 7202616[/snapback] Ja Flere herlige sanger: My Land Draw Me Tallullah Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 The Power of One ^^, 7202616[/snapback] Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Jeg er av den mening at Victorias Secret er den beste Sonata Arctica sangen. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Hm, lenge siden jeg har hørt på Sonata Arctica. Herlig musikk, synes så og si alt var bra. Husker ikke noen spesiell favorittsang. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Personlig syns ikke jeg de har så mange bra sanger, men jeg syns at San Sebastian er meget bra Lenke til kommentar
notalive Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Jeg synes det er litt kjipt at jeg er den eneste som setter Land of the Free høyt på listen. 1: San Sebastian 2: Land of the Free 3: Broken 4: Kingdom of a Heart 5: 8th Commandment 6: My Selene 7: Illusion of Madness Vanskelig å si hvilken jeg liker best, men for øyeblikket ligger San Sebastian høyt. Meget høyt. Land of the Free like etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå