Mr.Anki Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei. Jeg skal begynne og lage et kabinett i kryssfiner. Skal opprette en worklog til helgen, med bilder osv. Legger ved noen dårlige SketchUp tengniger med di går duge. Men problemet er at jeg har ikke noe navn til prosjektet, så i denne tråden kan dere komme med forslag mvh Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hmmm.. vanskelig og si siden du ikke har noen spess theme for dette frosjektet da... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det vil nok være lettere å sette et navn på prosjektet når kabinettet er bygd da. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Det vil nok være lettere å sette et navn på prosjektet når kabinettet er bygd da. 7204166[/snapback] okey. skal begynne til helgen, worklog kommer Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Plybox? Altså fra det engelske navnet for kryssfiner og at det er en boks? Navnet er dog sikkert tatt. Har du noen håndtegnede skisser? Endret 2. november 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Plycbox? Altså fra det engelske navnet for kryssfiner og at det er en boks? Navnet er dog sikkert tatt. Har du noen håndtegnede skisser? 7206097[/snapback] Plycbox er kanskje duge, fant ingen søk på google så kanskje det ikke er brukt. Men samma og det er brukt før. Har ingen håndtengnede skisser, noe som er uklart på di jeg har lagt ut ? Kom gjerne med flere navn. mvh Anki Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 En liten leif der. Mente Plybox. Så heller ingen casemods med det navnet. Men jeg lurer mer på innsiden, hvordan skal du gjøre det der? Og de 120mm viftene? funksjonen deres? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Det er 120 mm vifter jeg. Har laget en liten forklaring. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ja, ok. Ga litt mer mening. Gleder meg til å se mer detaljerte og planlagte skisser. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Nå er worklog opprettet Link : Plybox - trekabinett legg til en kommentar da Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Skal følge med på denne. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 kommer med noen forslag jeg "Treskallen" "Alle gode ting er Tre" "Tre-Verk" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå