Låvedør Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei!! En venn av meg har glemt pasordet sitt.. men i tillegg har han glemt det hemmelige svaret sitt :S:S jeg vet ikke hva han skal gjøre så jeg spør dere om hjelp.. plz svar takk!! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Send en mail til Blizzard og spør ! Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Ja for vel gjøre det da... takker for svar Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Finn en måte og bevise at kontoen er hans så er alt greit. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei!!En venn av meg har glemt pasordet sitt.. men i tillegg har han glemt det hemmelige svaret sitt :S:S jeg vet ikke hva han skal gjøre så jeg spør dere om hjelp.. plz svar takk!! 7200160[/snapback] en venn? som i deg? Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Hei!!En venn av meg har glemt pasordet sitt.. men i tillegg har han glemt det hemmelige svaret sitt :S:S jeg vet ikke hva han skal gjøre så jeg spør dere om hjelp.. plz svar takk!! 7200160[/snapback] en venn? som i deg? 7200447[/snapback] lol nei.. tenkte noen skulle si det.. men det er faktisk ikke meg.. jeg spiller allerede jeg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Han må jo ha en måte å bevise at kontoen er hans da... Har han det, hvis han ikke kan svare på personlig spm, og ikke har passord? Lenke til kommentar
saimon Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 hvis han betaler med kort kan han vel bevise det, verre med gamingcard Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Man kan oppgi CD-key og afaik Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Han har vell selve boksen med keyet? Ta bilde av den og send til blizz med problemet. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Var en som måtte scanne inn VISA kortet sitt å sende i posten. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 En kompis av meg hadde samme problemet, det han gjorde var og sende inn alt som vanlig og legge til passet/fødselskort. Dette beviser da at du er fyren på bildet Lenke til kommentar
wilai Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 har gjort det før, send inn bilde av cd key er nok! og account name og! Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Nå går det nokk bra vett! mange gode svar! takker Lenke til kommentar
PcT Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Med god erfaring trenger du a, Account name, secret Q, all personal info på accen OG CDKEY / Foto av passet hans (annet id funker og) / Siste nummeret på cc / Gamecard. b, account name, all personal info, cdkey OG gamecard eller siste nummeret på cd c, Account name, all personal info og photo id. (Han MÅ jo ha C så.. ) Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hadde samme problem. Men jeg klarte å gjette mitt hemmelige svar, på første forsøk. :!: Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Spør du meg, skal det jævlig mye til for å klare å rote bort passordet OG hemmelig svar. Rotehue! Lenke til kommentar
Marti Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg fikk ikke bytte/vite mitt hemmelige passord, uansett hva jeg gjorde (ja selv om jeg oppga cd-key ). Heldigvis fant jeg et bilde på maskinen min der jeg så account info . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå