LtdEdFred Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Heisann. Jeg har hatt problemer før og har blitt anbefalt å avinstallere skjermkort driverene komplett før jeg legger inn nye. Sist gang brukte jeg et program, men er ikke kar om å huske hva det heter. Jeg har søkt gjennom et utall poster, men finner ikke noe svar på det. Jeg vet jeg kan avinstallere gjennom Device Manager, men ble fortalt at det programmet gjør alt bedre. Noen som vet hva det heter og kanskje har en link? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg bruker Device Manager til å avinstallere driverene, fungere utmerket. Har aldri merket noen forskjell på å bruke den i forhold til andre programmer. Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Regner med det er detonator destroyer du er ute etter, du finner det på guru3d http://www.guru3d.com/download/detdestroy/detonatordestroyer.zip Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Den var det ja. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå