Bardis Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Sound Blaster® X-Fi Xtreme Gamer - Fatal1ty Professional Series Har planer om å kjøpe dette kortet, noen som har sett noen tester eller no av dette kortet? post link her eller spytt ut Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Ingen som har hørt eller sett noe? Lenke til kommentar
mpeg Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ingen som har hørt eller sett noe? 7201932[/snapback] Heisann. Kortet har ikke kommet på markedet før nå. Har selv bestillt et fra pcutstyr. Ser de har kommet på lager nå, så jeg får det vel i morgen tenker jeg. Skal legge ut hva jeg syns om det her, når jeg får prøvd det ut. Leser på Creative sinde sider om det, og det virker råbra. http://www.creative.com/products/product.a...4&product=15854 Spiller endel ,HalfLife2 ,FarCry, Call Of Duty 2,så jeg har store forventninger til det. Mvh mpeg Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Finner ingen forskjeller jeg mellom vanlig Xfi Fatality og denne. Utenom at denne nye serien kommer uten fjernkontroll og x-fi bay. Lenke til kommentar
mpeg Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Heisann. Har hatt kortet i et par dager nå og må si at lyden på spill fikk mye mer trøkk med dette. Prøvd på FARCRY, Call Of Duty 2.(Har kun internt lydkort å sammenlikne med, må sies). Så det kan være andre rimeligere kort som gir like bra lyd for alt jeg vet. Uansett, så ble våpenlyder mer "realistiske", og det drønner når det sprenges og skytes med kanoner.Men det er litt vanskelig å stille inn riktig lyd, da jeg ikke fikk stilt lyden under spill. Hadde vært lettere da. Nå måtte jeg slå av spillet for så å stille på lyd i lydprogrammet som fulgte med kortet, og så starte spillet å prøve igjen, og slikt tar tid.Har vel ikke optimal lyd ennå, men nok til å kunne si at dette gir skikkelig trøkk til spillene. Har nok litt å si på hvilke hodesett man bruker også.Har selv SONY MDR-P180 ,som jeg syns låter bra med god bass. Musikk blir også meget,meget bedre å lytte til. Klarere lyd uten tvil.De ferdige innstillingene i programmet som Rock,Pop,Jazz,osv. syns jeg er helt ubrukelig. Bedre å stille inn lyden til musikken selv. Alt i alt er jeg fornøyd med kortet, og tror et bedre hodesett, og høytalere yter kortet mer retferdighet. Mvh mpeg Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Tusen takk for den lille anmeldelsen mpeg! Da får jeg gå i tenkeboksen selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå