eternal Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hei Har vært så uheldig å glemme vannslanger. 3/8. Resten av rigget står halvferdig og ubrukelig til jeg får fatt i slanger :/ Hvor kan jeg skaffe meg noen gode slanger til vannkjøling i Trondheim på dagen? Tenkte noe bedre enn biltema/clas ohlson. Mamoz og Datakjeden har bare waterchill slanger med logo trykt over seg - vil ikke ha de. Må være i gangavstand til sentrum/samfundet. Endret 1. november 2006 av eternal Lenke til kommentar
eternal Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Silikon på Tess. 7200094[/snapback] Hvor ligger Tess i Tronheim? Er det langt å gå fra sentrum? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg er ikke så godt kjent der, men du kan se her. Lenke til kommentar
theoddone Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Lurte litt på dette med tess. Noen som vet om man kan få 7/16" ID (5/8" OD) slanger hos dem? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Såvidt jeg vet er det 3/8 og noe mindre de har ja. Jeg har vertfall kjøpt 3/8 der. Endret 1. november 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 TESS har stort sett alt av slanger. De leverer høytrykk, lavtrykk, gass, olje, væske - you name it. Noe er nok bestillingsvare, men de årner nok det meste Lenke til kommentar
eternal Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Var nettop å kjøpte silikonslanger på Tess. Men de knekker jo lett som faen, og når har jeg punget ut 299kr inkl 8 klemmer for dritten... skjer? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Mine knekker ikke så veldig lett! Ang. prisen, så er silikon noe dyrt ja. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 "ikke så veldig lett"? clas ohlson pvcene mine var jo bedre dette drittet her... 300kr ut vinduet; hvorfor i granskauen anbefaler du de hvis det ikke er bedre enn dette da? hvor tykke er dine vegger i slangen btw? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er da ikke bare EN type silikon, da. Det er sikkert forskjell på veggtykkelse++ Jeg bruker veldig tykkveggede tygon-slanger, i hvert fall Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du har sikkert kjøpt slange med alt for tynne vegger...du "må" ha tykke vegger for at slangene ikke skal knekke. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) "ikke så veldig lett"? clas ohlson pvcene mine var jo bedre dette drittet her... 300kr ut vinduet; hvorfor i granskauen anbefaler du de hvis det ikke er bedre enn dette da? hvor tykke er dine vegger i slangen btw? 7205312[/snapback] Haha, jeg har faktisk pcv fra clas her også. Og de silikonslangene jeg har er mye bedre enn de vertfall. Etter mål med tommstokk så vil jeg annslå veggtykkelse til rundt 2,5mm. Endret 2. november 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå