infernus Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hva i hulseste gjør Apache.exe på min WinXP platform? Ikke har jeg installert det, og det starter flere enn én gang uten noe synlige endringer. Ligger kun som system prosess! edit: emnefelt endret. Banning er ikke ønsket på forumet Endret 1. november 2006 av macfjott Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Apache.exe tilhører Apache Webserver. Hvis du har dette programmet installert, kan du enten avinstallere programmet eller fjerne prosessen fra oppstartslisten ( Start > Kjør > skriv: msconfig > Velg fanen "oppstart" og let etter apache.exe.). Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Rask søk på google ga: Description: apache.exe is a web server application which is used to host Internet/Intranet web pages. This is a critical process where web hosting is concerned and should not be terminated without the web-administrators consent. Lenke til kommentar
infernus Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg vet hva den webserveren er ja, men jeg har ikke installert det, og det er i tillegg startet to ganger uten at programmet synes noe annet sted. Det finnes heller ingen mapper i "Programfiles" som inneholder Apache.. Jobber med og sette opp en FreeBSD server med Apache, men denne PC'n har ikke noe slikt. -- Fant ingenting i "msconfig" ang. Apache.exe annet enn en mystisk totalt navnløs linje.. Endret 1. november 2006 av infernus Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Høyreklikk på "min datamaskin" og velg behandle. Se deretter på Tjenester ome apache kjører. Kjører den, setter du den på stopp, og deaktiverer den. Da skal du sleppe å se den igjen.. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har du nVidia brikkesett på hovedkortet ditt? Hos en venn startet Apache.exe på grunn av den innebygde brannmuren i hovedkortet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Kan vel være noe jalla som har blitt distribuert over nettverket ditt mens du installerte apache på den andre maskinen, da? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg siterer retningslinjene, og forandrer på emnefeltet Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Banning er ikke ønsket i forumet, og det gjelder også for emnefelt. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 nVidia bruker Apache i firewall verktøyet sitt Om det er en eller annen som har installert det så kan du skrive localhost i nettleseren din å se om du får opp en webside Du kan deaktivere under services i administrative tools -> kontrollpanel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå