Gå til innhold

noen fra skien/porsgrunn

Espen F

Anbefalte innlegg

som har lyst til å holde et linux-kurs for meg? er en sånn person at jeg må komme meg "på fote" før jeg orker å sette igang og lære slikt.. betaling kan vi avtale, selv om det ikke blir mange kronene.. men den personen kan få NESTEN hva han vil av det som ligger på hd'n som takk for hjelpen. :smile:

send meg gjerne en mail på [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg trenger noen som kommer hit, hjelper maskina opp å gå med en bra distro/lett distro.. og forklarer meg det grunnleggende.. jeg hater nedlig å lære alt fra bunnen selv.. men når jeg først kommer igang så har jeg det gøy.. blir et dualboot-system med xp og linux side by side..

Lenke til kommentar

Quote:

jeg hater nedlig å lære alt fra bunnen selv..

Med den innstillinga kommer du til å slite med Linux. Jeg har nylig installert Mandrake 9.0, det var bare å klikke seg gjennom. Du burde greie å få det installert på egen hånd og ved hjelp av fx. forumet her.

Installasjonen er ikke det som er vanskelig til å begynne med. Jeg er på det stadiet der jeg skal til å finne ut hvordan jeg installerer programmer og drivere, og det er adskillig vanskeligere enn å installere.

Linux krever at du er interessert i å lære. Hvis du bare vil at ting skal virke tror jeg ikke det er noe for deg.

Hilsen Are-Harald.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...