Gå til innhold

Dell 2005FPW er død - hva skjer med garanti?


OscarWoHA

Anbefalte innlegg

Morn

 

Min 10 måneder gamle Dell 2005 FPW er litt defekt. Problemet er at den plutselig kan slå seg av fordi den mister strøm. Den mister strøm fordi kontakten er litt ødelagt. Noen ganger står den i en uke hvor alt fungerer. Plutselig kan den slå seg av og jeg bruker titalls minutter på å presse kabelen inn i kontakten for å få et bilde. Det begynner å bli litt irriterende. Nesten som å få TV-signaler via antenne i gamle dager.

 

Hva skjer om jeg ringer Dell? Vil jeg få en ny modell eller vil jeg få pengene tilbake? Vil jeg kanskje få den reparert? Hvor lenge må jeg i såfall vente? Noen som har erferinger fra Dell?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har nok en "replacement" garanti på skjermen. Dette er i hvert fall meget vanlig. Dell pleier å ta. ca. 200 kr ekstra for en slik garanti. Det vil da si at en ny skjerm kommer på døren til deg i løpet av meget kort tid (dette gjelder i hvert fall for bedrifter).

 

Derimot kan det jo her diskuteres om du selv er skyld i feilen.

 

Som andre tidligere har sagt, sjekk kvitteringen/fakturaen. Der står det hva slags garantiordning du har. Det ordner seg nok skal du se... :-)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...